افشای راز چاقی خواننده زن معروف!

کدخبر: ۴۵۱۶۲۹
اقتصادنیوز: دلیل تغییرات ظاهری زیاد سلنا گومز در این چند سال مشخص شد.
افشای راز چاقی خواننده زن معروف!
 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، اگر تصاویر جدید سلنا گومز را دیده باشید حتما متوجه اضافه وزن و چاقی بیش از حد او شده اید، اضافه وزنی که طبق انتظار حدس و گمان های زیادی را در ذهن هوادارنش ایجاد کرد تا اینکه درنهایت دلیل این تغییر مشخص شد.

سلنا گومز، ستاره موسیقی پاپ که محبوبیت بسیار زیادی دارد اخیراً به بیماری لوپوس مبتلا شده و با آن دست و پنجه نرم می کند. گزارشات حاکی از آن است که سلنا گومز به بیماری لوپوس دچار شده است اما خوشبختانه راهکاری پیدا کرده که بتواند همزمان با مبارزه با این بیماری وزن خود را هم کنترل کند.

علائم و عوارض لوپوس، بیماری سلنا گومز

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که سیستم ایمنی در آن بیش از حد فعال می شود و به بافت نرمال و طبیعی در کلیه، قلب، مغز و ستون فقرات حمله می کند.

اگر چه علت آن مشخص نیست اما این بیماری می تواند همه سیستم های بدن را درگیر کند. شایع ترین علائم لوپوس شامل تب، خستگی و مفاصل دردناک، ریزش مو و خارش هایی شبیه به بیماری پروانه ای را روی صورت ایجاد می کند. از آنجایی که اطلاعات در مورد این بیماری زیاد نیست به همین دلیل، پزشک معالج سلنا گومز برای او از دارو های شیمی درمانی استفاده می کند.

مشکلات سلنا گومز پس از ابتلا به لوپوس

سلنا گومز بعد از این که به بیماری مبتلا شد و اضافه وزن پیدا کرد، حرف های بدی شنید و بسیاری او را مسخره کردند. او خودش تعریف می کرد که یک بار در فرودگاه از هواپیما پیاده شدم و مردم یک صدا داد زدند:خیلی چاقی و این وضعیت واقعا برایم دردناک بود. او از این وضعیت آسیب زیادی دیده بود اما باز هم در این دوران از لحاظ کاری پیشرفت زیادی داشت.

شیمی درمانی و درمان های دیگر اصلا کار راحتی برای او نبودند اما او شرایط را تحمل کرد. بعضی ها او را متهم کردند که معتاد شده و نمی دانستند که او به یک بیماری سخت مبتلا شده است و به آنها توضیح داد که من شیمی درمانی می شوم و معتاد نیستم و این مصاحبه را در یک بیلبورد رسمی منتشر کرد.

چیزی که بیشتر از این بیماری او را آزار می داد، حرف ها و قضاوت هایی بود که در مورد اضافه وزن خود شنید. او همچنین اظهار کرد که مردم بیشتر روی چیز های منفی تمرکز می کنند تا این که بخواهند به چیز های مثبت و موفقیت هایش تمرکز کنند.

خوشبختانه این بیماری باعث شد که این خواننده قوی تر از قبل ادامه دهد و آهنگ هایی بخواند که باعث شود دنبال کنندگانش انگیزه بگیرند و در شرایط سخت دوباره از جایشان بلند شوند.

سلنا گومز

ریکاوری سلنا گومز از بیماری لوپوس

لوپوس بیماری ای است که زندگی افراد را تهدید می کند اما نمی توان آن را تحت کنترل گرفت و سلنا گومز هم بعد از شیمی درمانی این بیماری را درمان کرد اما نیاز داشت که یک تراپی ذهنی برای مدیریت استرس و مسائل عاطفی اش داشته باشد.

او نیاز به زمان داشت تا بتواند با خودش کنار بیاید و آمادگی پیدا کند که در بین دیگران و در اماکن عمومی در مورد بیماری صحبت کند. اکنون اعلام کرده به خاطر سبک زندگی سالم، رژیم غذایی و داروهایی که استفاده می کند در سلامت کامل است. او بعد از بهبود بیماری لوپوس دوباره وزن خود را کم کرد و اکنون روی رژیم و برنامه ورزشی تمرکز زیادی دارد. سلنا گومز تنها سلبریتی نیست که به بیماری لوپوس مبتلا شده، یکی دیگر از این افراد معروف نیز نیک کانن است.

سلنا گومز غذای شیرین نمی خورد و هنگامی هم که هوس چنین غذاهایی می کند، قرص طبیعی افزایش دهنده متابولیسم را استفاده می کند و مدت زمان زیادی است که از سرکه سیب در رژیم غذایی اش استفاده می کند.

راهکار های کاهش وزن برای سلنا گومز

سلنا در مرحله درمان و تلاش برای کاهش وزن خود، برنامه ای دارد که شامل:

مصرف میوه

هنگامی که شما نیاز به چیز شیرین دارید، باید به سراغ هندوانه، آناناس و انگور بروید که جایگزین بسیار خوبی برای شیرینی و شکلات هستند. میوه همچنین ویتامین، مواد معدنی و فیبر بالایی دارد. سلنا گومز هم همین روش را در پیش می گیرد.

لاغری سلینا گومز

دوری از غذا های سرخ کردنی

او به جای غذای سرخ کردنی از ماهی گریل شده استفاده می کند.

روزه گرفتن

او در یک زمان خاص غذا می خورد و تا 16 ساعت بعد غذا نمی خورد تا سطح متابولیسمش افزایش پیدا کند، انرژی اش بالا برود و کالری سوزی اش بیشتر شود.

نوشیدن آب هنگام گرسنگی

او از قهوه بدون شکر و آب همراه با چند قطره لیمو هنگام گرسنگی استفاده می کند.

ورزش

او روز های دوشنبه ورزش کاردیو، روز های سه شنبه ورزش با مقاومت پایین، روز های چهارشنبه کاردیوی نسبتاً شدید را انجام می دهد. همین روتین را در روزهای پنجشنبه و جمعه هم تکرار می کندو آخر هفته ها نیز به بدن خود استراحت می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید