ترسناک‌ترین خانه‌های هالووینی انگلیس + تصاویر

کدخبر: ۴۵۱۸۵۳
اقتصادنیوز: جشن هالووین در شامگاه مراسم عید مقدسان که یکی از آیین‌های مسیحیت غربی است، برگزار و با شور و حرارت زیادی در سراسر دنیا جشن گرفته می‌شود.
ترسناک‌ترین خانه‌های هالووینی انگلیس + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جشن هالووین در ۳۱ اکتبر هر سال در کشور‌های غربی از جمله انگلیس، ایرلند، اسکاتلند، آمریکا و کشور‌های مختلف اروپایی برگزار می‌شود.

پایگاه خبری لیورپول اکو گزارش داد، این جشن در شامگاه مراسم عید مقدسان که یکی از آیین‌های مسیحیت غربی است، برگزار و با شور و حرارت زیادی در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. مردم لباس ارواح، جادوگران، زامبی‌ها و شخصیت‌های خیالی می‌پوشند و رژه ها، مهمانی‌ها و گردهمایی‌ها را در هالووین سازماندهی می‌کنند.

فعالیت‌های مرسوم روز هالووین شامل قاشق‌زنی، شرکت در مهمانی‌های هالووین با لباس‌های ویژه این روز، تهیه کدوی هالووین، روشن‌کردن آتش، سیب‌بازی، بازی‌های فال‌بینی، بازدید از خانه‌های وحشت، تعریف‌کردن قصه‌های وحشت‌آور و تماشای فیلم‌های ترسناک است. در بسیاری از نقاط جهان مراسم هالووین با حاضر شدن در کلیسا یا روشن‌کردن شمع در کنار قبر مردگان، همراه است، اما در دیگر کشور‌ها بُعد تجاری و غیردینی هالووین اهمیت بیشتری دارد. برخی از مسیحیان به صورت تاریخی از خوردن گوشت در این روز اجتناب می‌کنند و به خوردن غذا‌های گیاهی مثل پنکیک سیب‌زمینی، سیب و کیک روی می‌آورند.

در ادامه و به بهانه این جشن، ترسناک‌ترین خانه‌های هالووینی در لیورپول انگلیسی را مشاهده خواهید کرد.

QxMjDeQcbY1z

 

CqsT2sVotLIi

 

 

SPQgxImEEZyP

vbiUHrC7Tf1l

NRVqdt0UF3Cj

 

vp7UzkqakAoW

euisIkSqfdWI

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید