فرمانده قرارگاه بقیةالله الاعظم سپاه:

عدالت اجتماعی در دستور کار انقلاب اسلامی قرار دارد

کدخبر: ۴۵۱۸۷۳
فرمانده قرارگاه بقیةالله الاعظم سپاه گفت: انقلاب اسلامی گام نخست خود را برداشته و گام دوم را آغاز کرده است و لذا باید اسلامی شدن کشور را در دستور کار قرار دهیم. مهمترین مولفه اسلامی شدن کشور، عدالت اجتماعی است.
عدالت اجتماعی در دستور کار انقلاب اسلامی قرار دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری عصر امروز در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه در گلزار شهدای گوراب‌زرمیخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در ترویج ایثار و شهادت باید بیشتر کار شود زیرا این انقلاب تمام استحکام و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان است و شهدا در جامعه ما زنده هستند و نقش ایفا می‌کنند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت جوانان افزود: باید سمت و سوی حل مشکلات مردم را با محول کردن میدان کار به جوانان انقلابی و جهادی سوق داده و برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اجرایی از بیانیه گام دوم انقلاب باید بهره جُست. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله (عج) نقش گروه‌های مطالبه‌گر در شناسایی و حل معضلات کشور را موثر دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید با مشارکت و هم‌افزایی به حل مشکلات اساسی مردم بپردازیم و با تشکیل گروه‌های مختلف نسبت به مطالبه‌گری مردم اقدامات اساسی و موثر انجام دهیم. 

وی با اشاره به اینکه اگر دین خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می‌کند، تصریح کرد: مردم ما در سال‌های اخیر تحمل خود را زیر بار تحریم‌های ظالمانه نشان داده و اینک باید با این هماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های حاکم شرایط زندگی را تغییر دهیم. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله (عج) در مسیر شهدا بودن یستادگی و مقاومت رامحوریت شعار گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: عدالت اجتماعی هدف مهم و آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

وی با اذعان به اینکه توصیه مهم رهبر به جوانان و دانشجویان همراهی در مطالبه‌گری و ارائه پیشنهادات و نظرات ایده‌آل برای حل مشکلات کنونی کشور راهگشا است، افزود: در این زمینه با راهکارهای خوب و قابل اجرا برای حل مشکلات جامعه می‌توانیم آن طور که باید و شاید اقدامات لازم و اساسی را در جامعه هموار کنیم. 

جعفری با بیان اینکه باید مطالبات گروه‌های مطالبه‌گر براساس استدلال و منطق باشد، افزود: باید تا می‌توانیم با ورود جدی در این زمینه مشکلات و موانع را برطرف‌سازی کرده و به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به جامعه ایده‌آل و انقلابی دست یابیم. 

فرمانده قرارگاه بقیه الله العظم (عج) با تاکید بر اینکه هدف شهدا برپایی عدالت در جامعه و براساس قوانین اسلامی بوده است، تصریح کرد: مردم باید در محله‌ها و کوچه‌ها اقدامات فرهنگی انجام داده و همه باهم در تلاش باهم باید نهادهای اجتماعی را با نهادهای سیاسی همراهی کنند تا اسلامی سیاسی و اجتماعی داشته باشیم. 

وی مهم‌ترین هدف از پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی را تشکیل جامعه‌ای آرمان‌گرا و مستقل دانست و بیان کرد: جامعه آرمانی و پویا نیز زمانی محقق می‌شود که همه افراد جامعه به نحو احسن کار خود را انجام دهند. 

جعفری با بیان اینکه پیروان راه شهدا نباید از تهدیدهای دشمنان بترسند و به حرف‌های آنان گوش فرا دهند، تصریح کرد: شهدا زنده‌اند و در همین دنیا هم هستند و خیلی بیشتر از زمان حیاتشان برای احیا و توسعه اسلام و امید دادن به جامعه و مردم نقش آفرینی می‌کنند به این منظور بیش از ۴۰ سال پی‌درپی دشمنان با طرفدارانشان در داخل و خارج از کشور تلاش می‌کنند که ملت ایران از این راه دست بردارند اما مردم همچنان پای آرمان‌هایشان هستند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید