اعلام برنامه های سفر رئیس‌جمهور در سمنان

کدخبر: ۴۵۲۰۸۷
سیدمحمدرضا هاشمی گفت: رئیس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت، فردا 13 آبان‌ماه به سمنان سفر می‌کند.
اعلام برنامه های سفر رئیس‌جمهور در سمنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استاندار سمنان از سفر حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی به این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی اظهار کرد: رئیس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت، فردا 13 آبان‌ماه به سمنان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه آیین استقبال از رئیس جمهور فردا صبح برگزار می شود، افزود: این سفر با حضور رئیس دولت سیزدهم در شورای اداری  استان در سالن استانداری سمنان پایان می‌یابد.

استاندار سمنان از برگزاری نشست خبری دکتر رئیسی با خبرنگاران سمنانی خبر داد و تصریح کرد: همچنین دیدار با نخبگان استان سمنان از دیگر برنامه‌های قطعی شده رئیس‌جمهور است.

وی همچنین از سفر نمایندگان رییس جمهور به شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: دکتر مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان میامی سفر می‌کند . همچنین وزیر دادگستری نیز به نمایندگی از دکتر رئیسی راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار خواهد شد.

استاندار سمنان از سفر دکتر عین‌الهی وزیر بهداشت به شهرستان دامغان خبر داد و خاطرنشان کرد: دکتر ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در دو شهرستان سرخه و مهدیشهر حضور می‌یابد.

وی از سفر دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: همچنین وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از مناطقی از شهرستان سمنان بازدید خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید