تصمیم جنجالی مسی برای فروش خانه لاکچری‌اش+ تصاویر

کدخبر: ۴۵۲۳۴۸
لیونل مسی تصمیم گرفته است که خانه مجللش در میامی را با مبلغی در حدود ۵.۷ میلیون پوند به فروش بگذارد.
تصمیم جنجالی مسی برای فروش خانه لاکچری‌اش+ تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دنیای ورزش تورنتو، تابستان سال گذشته بود که لئو مسی درخواست جدایی از بارسلونا را روی میز مدیران این باشگاه گذاشت که این اقدام او حسابی سر و صدا کرد. لئو در آن زمان اقدام به خرید خانه‌ای در شهر میامی پس از این اتفاق باعث شد تا بسیاری به این باور برسند که این بازیکن قصد بازی در تیم دیوید بکام را دارد.

حالا فوق ستاره ۳۴ ساله تصمیم گرفته که خانه مجللش در میامی را با مبلغی در حدود ۵.۷ میلیون پوند به فروش بگذارد و این در حالی است که او تنها هفت ماه قبل اقدام به خرید این خانه کرده بود.

این می تواند خبر بدی برای دیوید بکام و هواداران اینترمیامی باشد که امیدوار بودند پس از پایان قرارداد مسی با پاری سن ژرمن، پیراهن تیمشان را بر تن او ببینند اما او همچنان خانه دیگری در این شهر و در برج پورش دیزاین دارد که در سال ۲۰۱۹ خریداری کرده است.

خانه متعلق به مسی که به گفته روزنامه اسپانیایی آ.اس به فروش گذاشته شده در سانی آیسلس بیچ فلوریدا قرار دارد و نمای آن منظره اقیانوس است و فاصله‌اش با ساحل معروف میامی نهایتا ۱.۵ کیلومتر است. مسی در ماه آوریل طبقه نهم این برج را خریداری کرد که شامل چهار اتاق خواب، چهار حمام و تراسی به وسعیت ۲۱۰۰ متر مربع بود که استخری نیز در آن تعبیه شده بود.

بعضی از رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند که بکام مذاکراتش برای خرید لیونل مسی را از ماه آگوست آغاز کرده است. آنها حتی پا را فراتر گذشته و اعلام کرده بودند که این ستاره سابق تیم ملی انگلیس قصد دارد با جذب لوییس سوارز، دوست قدیمی مسی، این بازیکن را برای حضور در اینتر میامی ترغیب کند.

فروش خانه مجلل مسی در میامی پس از هفت ماه/عکس

فروش خانه مجلل مسی در میامی پس از هفت ماه/عکس

فروش خانه مجلل مسی در میامی پس از هفت ماه/عکس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید