خط و نشان قاطعانه معاون سیاسی سپاه برای آمریکا

کدخبر: ۴۵۲۳۵۷
سردار سنایی‌راد گفت: شکست آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان لرزه بدی به جان همدستان آمریکا انداخت و بر همه روشن شد که دیگر نمی‌توانند بر آمریکا حساب باز کنند و با ماجراجویی آمریکایی‌ها همراه شوند.
خط و نشان قاطعانه معاون سیاسی سپاه برای آمریکا

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، سردار رسول سنایی‌راد در مراسم 13 آبان که در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، مسئولان و دانش آموزان برگزار شد با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در تهران، اظهارداشت: بعداز تصرف لانه جاسوسی آمریکا در تهران و بستن این مکان پلید با کشف اسناد بسیار مشخص شد که نمایندگان آمریکا، به جای انجام کارهای دیپلماتیک به دنبال فتنه انگیزی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و سیاست‌های خود را اینگونه ترسیم و اجرایی می‌کردند.  

وی با اشاره به نتایج حیله آمریکا و نشان دادن روبه افول بودن این قدرت پوشالی افزود: آمریکایی‌ها به جای عبرت گرفتن همچنان به دنبال حیله پردازی‌های خود هستند و همچنان بر طبل مبارزه با ایران می‌کوبند، آغاز نفرت ملت ایران از آمریکا از کودتای ننگین 28 مرداد شکل گرفت و با هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایرانی بر روی آبهای خلیج فارس به اوج خود رسید. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به تکنیک‌های رنگ و رو رفته سران کاخ نشین کاخ سفید ابراز داشت: سران کاخ سفید در فهم سیاسی بسیار بد و کَند عمل کردند و تنش‌های امروز ناشی از این کج فهمی و نفهمی‌هاست، وقتی سردار رشید ایران را به شهادت رساند در فهم ناقص خود خواستند قدرت به رخ بکشانند و با اعلام و بر عهده گرفتن شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی خود را به عنوان تروریسم معرفی کردند و آمریکا تروریسم جهانی خود را اعتراف کرد و آن را برعهده گرفت.

هشدار معاون سیاسی سپاه به مقامات آمریکایی

سنایی‌راد در ادامه اضافه کرد: سپاه به پشتیبانی ملت ایران جبران عملکرد آمریکا را انجام داد، بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کس نتوانست به آمریکایی‌ها حتی شلیک کند چه برسد به جبران و این نشان از قدرت ایران اسلامی است.

وی ‌گفت: آمریکایی‌ها منطقشان زور است در حادثه جدید خلیج فارس، وقتی نفت ایران را دزدیدند به گمان پوچ خود فکر ونزوئلا به سرشان زد که می‌توانند آن را مصادره و به اصطلاح تاوان کشتی اسرائیل را بدهند اما رشادت فرزندان ایران معادله را وارونه کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا، آن را نشانه از ضعف شدید و روبه افول بودن آمریکا دانست و تصریح کرد: دوران قشون کشی و تهدیدکردن به سمت سواحل ایران خیلی وقت است که به پایان رسیده و تهدید نه تنها اراده ایران را به زانو نکشید بلکه انسجام بسیاری به نفع ایران در داخل و خارج کشور ‌علیه آمریکا شکل داد، آمریکا یک قدرت فرسوده در جهان است.

وی در ادامه با تاکید بر تفهیم قدرت بالای ایران در جهان، ابراز کرد: بار دیگر سربازان ولایت نشان دادن کوتاه نخواهند آمد و این تفهیم قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است؛ پیام‌های این حرکت بسیار گسترده‌تر بود و آمریکا باید بفهمد موازنه جدید به کشورهای منطقه و جهان رخ داده و با خوی وحشی گری و چپاول نمی‌تواند بر غیرت فرزندان ایران بتازد.

 سخنران مراسم 13 آبان در شهرستان پاکدشت گفت: این شکست آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان تا اتحادیه اروپا، رفته و لرزه بدی به جان همدستان آمریکا انداخت و برهمه روشن شد که دیگر نمی‌توانند بر آمریکا حساب باز کنند و با ماجراجویی آمریکایی‌ها همراه نشوند.

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها امروز باید بفهمند که دست از لجاجت و سیاست عریان و رفتارهای متناقض بردارند، اقدامات سپاه در دریای عمان و دفاع از تمامیت ارضی ایران می‌تواند پشتوانه مذاکره کنندگان در سیاست‌های خارج از مرزها باشد؛ متاسفانه در گذشته القا می‌کردند که کرنش در مقابل آمریکا می‌تواند موفقیت در مذاکرات ایران شکل دهد اما همه دیدند که خلق و خوی وحشی گری آمریکایی‌ها بی پایان است و اعتماد به آنها جز تباهی چیزی دیگری نخواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید