هوای تهران سردتر می شود /بارندگی ادامه دارد

کدخبر: ۴۵۲۶۴۰
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، همچنان بارش باران در این استان ادامه خواهد داشت و دما بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
هوای تهران سردتر می شود /بارندگی ادامه دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی دو روز آینده آسمانی ابری در بعضی ساعات همراه بارش باران و وزش باد با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات گاهی همراه با بارش ک باران و برف پیش‌بینی می‌شود. 

طی این مدت گاهی رخداد مه و کاهش دید افقی، کاهش محسوس دما به‌طور میانگین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان و کولاک برف و یخبندان در ارتفاعات مورد انتظار است.

از ظهر فردا (۱۶ آبان ماه) به‌تدریج با تضعیف فعالیت سامانه بارشی ، کاهش ابر و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) آسمانی صاف تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و به دلیل سکون نسبی جو از دوشنبه شب تا ظهر چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) روند انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در مناطق پرتردد شهری گاهی غبار محلی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه سنجش آلودگی هوای فیروزکوه با دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 آسمان تهران فردا (۱۶ آبان ماه) ابری همراه با مه رقیق و گاهی بارش باران در بعداز ظهر وزش باد و نیمه‌ابری با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌روز دوشنبه ( ۱۷ آبان ماه) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت غبار محلی با حداقل دمای ۵  و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید