آتش سوزی منزل سجاد رزمجو/ خواننده معروف دچار سوختگی شدید شد+ تصاویر

کدخبر: ۴۵۲۶۹۳
صبح روز گذشته آتش سوزی منزل سجاد رزمجو موجب سوختگی شدید این خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد شد به طوری که خبر فوت وی نیز در فضای مجازی منتشر شد.
آتش سوزی منزل سجاد رزمجو/ خواننده معروف دچار سوختگی شدید شد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج از سوختگی و مصدومیت شدید سجاد رزمجو، خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انفجار یک منزل مسکونی خبر داد.

هاشم یوسفی در رابطه با جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱ و ۱۲ دقیقه روز جمعه ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی انفجار منزل مسکونی در یکی از مناطق شهری یاسوج گزارش داده شد. وی اظهار کرد: یک اکیپ آتش نشانی به سرپرستی اینجانب بلافاصله در محل حضور پیدا کرده که با توجه به سطح سوختگی، از جا کنده شدن لولاهای درب‌ها و شکسته شدن شیشه ها متوجه انتشار و به وجود حجم گسترده گاز در منزل شده ایم.

قدرت نمایی خرس ها در بازار بیت کوین/پرواز شیبااینو

سوختگی شدید «سجاد رزمجو»، خواننده یاسوجی در پی انفجار منزلش + عکس

رئیس آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات ایمن سازی را انجام دادیم.

یوسفی تصریح کرد: در این حادثه با توجه به شدت انفجار، یک مرد حدود ۴۰ (سجاد رزمجو) ساله دچار مصدومیت و سوختگی شدید شده است.

سوختگی شدید «سجاد رزمجو»، خواننده یاسوجی در پی انفجار منزلش + عکس

سوختگی شدید «سجاد رزمجو»، خواننده یاسوجی در پی انفجار منزلش + عکس

وی ادامه داد: مصدوم حادثه توسط نیروهای آتش نشانی، تحویل پرسنل اورژانس ۱۱۵ شد و سپس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده است.

سوختگی شدید «سجاد رزمجو»، خواننده یاسوجی در پی انفجار منزلش + عکس

مهرداد باقری، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز در این خصوص گفت: این خواننده محلی دچار سوختگی شدید با حدود ۸۰ درصد سوختگی شده است.

وی اظهار کرد: حال عمومی و شرایط این خواننده مطلوب نیست و حنجره او نیز دچار سوختگی شده است.

سوختگی شدید «سجاد رزمجو»، خواننده یاسوجی در پی انفجار منزلش + عکس

خبر فوت سجاد رزمجو صحت دارد؟

ساعاتی پیش خبر آمد" سجاد رزمجو" خواننده خوش آواز کهگیلویه وبویراحمدی که آهنگ‌های لری آن طرفداران زیادی فرا‌تر از جغرافیای استان داردبراثر ایست قلبی دربیمارستان نمازی شیراز جان باخت.

این خبر مانند خبر فوت برخی چهره‌های هنرمند وسرشناس کشورمان سر از شبکه‌های اجتماعی در آورد.

دکترعلی منطق پزشک کشیک بخش اتفاقات این بیمارستان بستری بودن چنین بیماری را تائید ننمود.

براساس این گزارش، پیگیری‌های ما ازبیمارستان نمازی این شهر نشان میدهد که نامی از سجادرزمجویی در هیچ یک از بخش‌های اتفاقات وقلب این بیمارستان آموزشی درمانی ثبت نشده است تا این بار خبر‌های تائید نشده (شایعات) مرگ هنرمندان سرشناس از تهران فرا‌تر رفته ودر جنوب غرب دامن یک خواننده محلی را بگیرد.

هم چنین یکی از دوستان وی، خبر فوت این خواننده محلی را تکذیب نمود. بی شک این خواننده طرفداران ومخاطبان خاصی دارد که انتشار چنین اخبار نادرستی میتواندلطمات روحی فروانی برای آن‌ها بهمراه داشته باشد.چندین سایت هم فوت این خواننده محبوب را تکذیب کرده اند.ولی در حال حاضر تایید و یا تکذیب این خبر از سوی منبع رسمی اعلام نشده است.

کوروش رضوانی فر از چهره‌های سرشناس هنری و صاحب سبک در موسیقی به شایعه فوت سجاد رزمجو واکنش نشان داد و گفت: خبر منتشر شده تایید نمی‌شود و درحال حاضر پیگیر شرایط درمانی وی هستیم.

بیوگرافی سجاد رزمجو

سجاد رزمجو یکی از خواننده‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که سال‌هاست در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کند.

او از دهه ۷۰ تا کنون در عرصه خوانندگی فعالیت داشته و بسیاری از مردم غرب کشور با صدای آشنا هستند.

این خواننده همچنین در مجالس جشن و عروسی نیز حضور پیدا می‌کند و طرفداران زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارا می‌باشد.

همسر و فرزندان سجادرزمجو

ایشان متاهل بوده، ولی درباره زندگی شخصی اش اطلاعاتی وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید