خودروی حامل معلمان دچار سانحه شد+ تصاویر

کدخبر: ۴۵۲۶۹۷
رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹و ۴۵ آتش نشانی مشهد از امدادرسانی به ۶ مصدوم سانحه تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات خبر داد.
خودروی حامل معلمان دچار سانحه شد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹و ۴۵ آتش نشانی مشهد از امداد رسانی آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه به ۶ مصدوم سانحه تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات خبر داد.

آتشپاد سوم علیرضا تقوایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهارداشت: در پی اعلام این حادثه به سامانه 125 ،ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های 38و45 را به محل حادثه در کیلومتر 40 جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه اعزام کرد.  

وی افزود: با حضور آتش ‌در محل مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت برخورد کرده اند و این حادثه سبب مجروح و محبوس شدن  سرنشینان خودرو پراید در داخل وسیله نقلیه شده بود.

تقوایی تصریح کرد: در این حادثه 5 سرنشین خودرو پراید شامل 4 خانم و یک آقا که تعدادی از آنها معلم بودند و راننده نیسان وانت به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است. 

CblFw7KeKNww3AQ9PAeQeTkV0A8ORgtVOG1S6GmVcQoUp19X3p7Tp8vw23X6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید