«قهرمان» اصغرفرهادی رکورد فروش میلیاردی زد

کدخبر: ۴۵۲۸۷۳
فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در ۱۰ روز ابتدایی اکران رقم چهار میلیارد تومان در گیشه فروش داشت، رکوردی که در ۲۱ ماه اخیر بی‌سابقه است.
«قهرمان» اصغرفرهادی رکورد فروش میلیاردی زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا؛ فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در ۱۰ روز ابتدایی اکران رقم چهار میلیارد تومان در گیشه فروش داشت، رکوردی که در ۲۱ ماه اخیر بی‌سابقه است.

فیلم «دینامیت» در مدت ۴ ماه توانست ۲۰ میلیارد تومان را برای خود ثبت کند و قبل از اکران «قهرمان» پرفروش ترین فیلم یک سال و ۹ ماه اخیر به شمار می‌آمد. زمانی که «دینامیت» اکران شد در ده روز اول تنها یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته بود، تقریبا نصف «قهرمان» در حالی که فیلم اصغر فرهادی در مدت زمان مشابه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را برای خود ثبت کرد.

«درخت گردو» هم که دو ماه است روی پرده آمده، در هفته گذشته ۱۶۳ میلیون تومان فروخته است. این عدد در ظاهر خوب است اما این فیلم در سه هفته گذشته با کاهش فروش مواجه بوده است حتی در مقایسه با دو هفته قبل هم ۹۵ میلیون تومان کاهش فروش داشته است اما در حال حاضر در جدول فروش هفتگی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی « پوست» با کارگردانی بهمن و بهرام ارک نیز که اکران خود را سه هفته است که آغاز کرده، هفته گذشته با فروش ۱۰۶ میلیون تومانی، با ۴۰ میلیون تومان کاهش فروش نسبت به دو هفته گذشته، جایگاه چهارم جدول فروش را به دست آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید