سفر وزیر آموزش عالی سوریه به ایران

کدخبر: ۴۵۲۹۳۱
رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی گفت: این هیات علاوه بر دیدار با وزیر علوم، با معاون علم و فناوری ریاست جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ملاقات خواهد کرد.
سفر وزیر آموزش عالی سوریه به ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر آموزش عالی و پژوهش‌های علمی جمهوری عربی سوریه به دعوت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به ایران سفر می‌کند تا با امضای یادداشت تفاهم همکاری، فصل جدیدی در توسعه همکاری‌های علمی بین دو کشور آغاز شود.

حسین سالار آملی، رییس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی با اعلام این خبر گفت: سوریه به عنوان کشوری در حوزه مقاومت و هم راستا با سیاست‌های منطقه‌ای ایران، جایگاه ویژه‌ای در نوع و سطح همکاری‌های علمی داشته است و سفر دکتر بسام ابراهیم وزیر آموزش عالی سوریه به تهران که در پی دعوت دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود، فصل جدیدی از همکاری‌های علمی را رقم خواهد زد.

رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی افزود: این هیات علاوه بر دیدار با وزیر علوم، با معاون علم و فناوری ریاست جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ملاقات خواهد کرد.

وزیر سوریه همچنین در این سفر دو روزه از چند دانشگاه و پژوهشگاه بازدید می کند تا ضمن دیدار با روسای این مراکز، زمینه‌های همکاری بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دو طرف بیش از گذشته فراهم شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید