برخورد عجیب مقامات ترکیه با هیئت موساد!

کدخبر: ۴۵۳۱۸۳
اقتصادنیوز: مقامات ترکیه با توضیحات هیئت موساد در آنکارا درباره بازداشت اعضای یک باند جاسوسی وابسته به این نهاد در ترکیه با سردی برخورد کردند.
برخورد عجیب مقامات ترکیه با هیئت موساد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مقامات سیاسی و امنیتی ترکیه با توضیحات هیئت موساد رژیم صهیونیستی در آنکارا که برای روشن کردن موضع نهاد امنیتی این رژیم و دولت آن درباره باند جاسوسی موساد به ترکیه رفتند، با سردی برخورد کردند.

رأی الیوم گزارش داد، آنکارا پیشتر رسما از بازداشت اعضای یک شبکه یا باند جاسوسی موساد خبر داد که شامل ۱۳ جوان فلسطینی الاصل و دو سوری است و سازمان اطلاعات ترکیه جزئیات این بازداشت‌ها را اعلام کرد.

بازداشت این باند در وخامت روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی نقش دارد.

هیئت موساد بعد از اذعان به این عملیات به طرف ترکیه‌ای ضمانت داد که هدف از این عملیات تنها عملیات اطلاعاتی در ترکیه نبوده بلکه هدف نظارت بر رهبران و دفتر حماس و طرف‌های فلسطینی در داخل اراضی ترکیه بوده است.

موساد مدعی شده که گروه‌های فلسطینی قصد انجام عملیات امنیتی در کرانه باختری را داشتند و موساد مجبور به موافقت با عملیات جاسوسی اخیر با عنوان امنیت پیشگیرانه و جمعه آوری اطلاعات شده است. مسؤولان ترکیه توضیحات موساد را شنیدند؛ اما درباره قبول آن هیچ اظهار نظری نکردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید