کره‌جنوبی، گوگل پلی را مغلوب کرد!

کدخبر: ۴۵۳۲۱۳
کره جنوبی قانون جدیدی را اجرا کرده است که اپراتور‌های اصلی فروشگاه‌های برنامه (Google Play Store و Apple App Store) را از ملزم کردن توسعه‌دهندگان نرم‌افزار به استفاده از سیستم‌های پرداخت خود منع می‌کند.
کره‌جنوبی، گوگل پلی را مغلوب کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز؛ کره جنوبی قانون جدیدی را اجرا کرده است که اپراتور‌های اصلی فروشگاه‌های برنامه (Google Play Store و Apple App Store) را از مجبور کردن توسعه دهندگان نرم افزار به استفاده از سیستم‌های پرداخت خود منع می‌کند.

به نقل از سئول، Google قصد دارد به سیستم‌های پرداخت شخص ثالث در کره جنوبی اجازه دهد تا با قانون جدید این کشور مطابقت داشته باشند و اپراتور‌های فروشگاه برنامه بزرگ را از مجبور کردن توسعه‌دهندگان نرم‌افزار به استفاده از سیستم‌های پرداخت خود منع می‌کند.

gZMk6ryfcZTo

اعلامیه گوگل پس از درخواست کمیسیون ارتباطات کره از غول فناوری ایالات متحده مبنی بر ارائه برنامه‌های منطبق با قانون جدید که در سپتامبر اجرایی شد، منتشر و در اواخر اوت، توسط پارلمان این کشور تصویب شد.

 گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد :"ما به تصمیم مجلس ملی (کره جنوبی) احترام می‌گذاریم و برخی تغییرات را برای پاسخ به این قانون جدید به اشتراک می‌گذاریم، از جمله به توسعه‌دهندگانی که کالا‌ها و خدمات دیجیتال درون برنامه‌ای را می‌فروشند، در کنار سیستم صورتحساب Google Play برای کاربران خود در کره جنوبی یک سیستم صورت‌حساب درون‌برنامه ارائه می‌دهیم.

FA70R3gdysKA

گوگل گفت که سیستم‌های صورت‌حساب جایگزین ممکن است محافظت‌ها یا گزینه‌های پرداخت و ویژگی‌های سیستم صورت‌حساب Google Play را ارائه ندهند. کمیسیون ارتباطات کره (KCC) گفت گوگل طرح‌هایی را پیشنهاد کرده است که به سیستم‌های پرداخت جایگزین با کارمزد کمتر اجازه می‌دهد. این موارد فقط برای کره جنوبی اعمال خواهد شد. به گفته KCC گوگل در نظر دارد سیاست پرداخت جدید را در سال جاری اجرا کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید