هشدار جدی به متخلفان رانندگی از طریق فضای مجازی

کدخبر: ۴۵۳۶۴۷
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با افرادی که با انجام حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت‌شان به دنبال جلب توجه و جذب دنبال کننده در فضای مجازی هستند، خبر داد.
هشدار جدی به متخلفان رانندگی از طریق فضای مجازی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سردار محمد حسین حمیدی درباره انتشار ویدیوهایی از حرکات نمایشی و مخاطره آمیز برخی از رانندگان و موتورسیکلت سواران در فضای مجازی گفت:‌ متاسفانه مواردی از این دست در فضای مجازی مشاهده شده که البته تعداد آن زیاد نیست؛ اما چنین افرادی باید بدانند که تخلف آنها از طریق مأموران و دوربین‌های ثبت تخلفات ثبت می‌شود و علاوه بر آن تیمی از ماموران پلیس نیز با رصد فضای مجازی و چنین تصاویری اقدام به شناسایی و برخورد قانونی با این افراد خواهند کرد.

حمیدی با بیان اینکه عمده این افراد به دنبال جلب توجه و افزایش دنبال کننده صفحاتشان در فضای مجازی هستند، درباره مجازات این افراد نیز اظهارکرد:‌ این افراد به پلیس احضار شده و باید تعهد دهند. همچنین خودرویشان نیز توقیف شده و در صورت ارتکاب تخلف حادثه‌ساز مرتکب نمره منفی نیز می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ همچنین احتمال معرفی این افراد به دستگاه قضایی نیز وجود داشته و در صورت تکرار تخلف مجازات آنها تشدید می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه رانندگی در شهر و جاده محل جلب توجه نیست، گفت:‌ اگر افراد استعدادی در خود دیده یا دنبال هیجانات اینچنینی هستند، باید به پیست‌های موتور و خودرو مراجعه کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید