حادثه مرگبار؛ غرق شدن در بازی با تلفن همراه فاجعه آفرید

کدخبر: ۴۵۴۲۱۱
اقتصادنیوز: دو پسر نوجوان که با نشستن روی ریل قطار کاملا محو بازی با تلفن همراه خود شده بودند دچار حادثه مرگبار شدند.

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از رکنا، دو نوجوان هندوستانی که با نشستن روی ریل قطار مشغول بازی با تلفن همراه خود بودند دچار حادثه شدند. «شیبام دِی» ۱۷ ساله دانش آموز پایه یازدهم و دوست ۱۶ ساله اش «سوویک داس» غرق بازی با تلفن همراه خود بودند که با یک قطار تصادف کردند. این حادثه روز دوشنبه و در منطقه پاراگاناس هند رخ داد.

 بنا به گزارش رسانه‌های محلی این دو قربانی آنچنان غرق بازی با تلفن همراه خود بودند که متوجه صدای سوت قطار نشدند. با این حال مشخص نیست آیا قربانیان واقعا متوجه صدای سوت قطار نشده بودند یا انگیزه خودکشی در میان بوده است. در یکی از تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده جسد یکی از قربانیان در داخل محوطه ریل قطار دیده می‌شود. در این تصویر تعدادی از ساکنان محلی در اطراف جسد وی تجمع کرده اند.

وقوع این حادثه مرگبار در حالی خبرساز می‌شود که در حادثه‌ای مشابه مرگبار در سال ۲۰۱۶ در ژاپن یک زن دوچرخه سوار با خودروی راننده‌ای که مشغول انجام بازی پوکمون گو بود دچار تصادف هولناک شد. راننده خودرو در حین انجام بازی در تلاش برای شارژ گوشی خود بود که ناگهان به این زن دوچرخه سوار برخورد کرد. قربانی که یک زن ویتنامی بود دو هفته پس از این تصادف مرگبار در تاریخ ۲۵ آگوست سال ۲۰۱۶ جانش را از دست داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید