شهید محمدرضا مغزیان را بشناسید/ مردی که امنیت کردستان به او مدیون است

کدخبر: ۴۵۴۲۲۷
مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» کوشیده نام و یاد شهید محمدرضا مغزیان را در لابلای تصاویر و دیالوگ‌های خود زنده کند تا از این طریق تکرار کند که امنیت اتفاقی نیست.
شهید محمدرضا مغزیان را بشناسید/ مردی که امنیت کردستان به او مدیون است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما شهید مغزیان متولد بهار ۱۳۶۵ کسی است که امنیت کردستان به او مدیون است؛ جایی که سرانجام او آنجا به شهادت رسید.

هوش سرشار شهید مغزیان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حول محور اطلاعات بود. او اعتقاد داشت به هر میزان اطلاعات داشته باشیم خسارت و هزینه کمتری خواهیم پرداخت.
شهید مغزیان نظریه پردازی توانمند در حوزه امنیت کردستان به حساب می‌آمد و موفق شده بود تناسبی بین علوم جامعه شناسی، اقتصادی، فرهنگی، قومی و مذهبی به وجود آورد تا هزینه امنیت در منطقه را به حداقل برساند.
این شهید بزرگوار روی نقش مردم درحوزه اطلاعات و امنیت طرح و تئوری داشت و این تئوری را با ایجاد شبکه‌های اجتماعی و اطلاعاتی در مناطق مختلف فعال کرده بود.
از دیگر فعالیت‌های او که در «سرجوخه» نیز از آن‌ها یاد می‌شود این است که موفق شد با تکنیک‌ها و تاکتیک‌های نرم، پایگاه اجتماعی را از سخت‌ترین جریان‌های تروریستی در منطقه بگیرد.
شهید مغزیان تمامی توان خود را به جمع آوری اطلاعات برای آگاهی بخشی به مردم معطوف کرد و از این فرآیند بود که توانست بدون جنگیدن، مردم کردستان را بر دشمنان ایران (جاسوس و تروریست) غلبه دهد و سرانجام جان خود را در این مسیر فدای اسلام کرد.
مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» تاکنون کوشیده نام و یاد این شهید بزرگوار را در لابلای تصاویر و دیالوگ‌های خود زنده کند تا از این طریق تکرار کند که امنیت اتفاقی نیست.
این مجموعه به تهیه کنندگی آقای ابوالفضل صفری و کارگردانی آقای احمد معظمی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید