هشدار ائتلاف الفتح نسبت به تحرکات آمریکا برای ترور رهبران نظامی و سیاسی عراق

کدخبر: ۴۵۴۲۵۰
محمد البلداوی، عضو ائتلاف الفتح به خبرگزاری المعلومه گفت: اینکه دولت بغداد طرف‌های عراقی را که وفاداری‌شان به کشور در جنگ علیه داعش ثابت شده،‌ متهم می‌کند و متهم واقعی را که از شرایط برای به هم ریختن اوضاع سوء استفاده می‌کند، به حال خود رها کرده، درست نیست.
هشدار ائتلاف الفتح نسبت به تحرکات آمریکا برای ترور رهبران نظامی و سیاسی عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ائتلاف الفتح امروز، شنبه نسبت به تعویق و سهل انگاری در بیان حقایق مربوط به هدف گیری منزل نخست‌وزیر عراق اظهار تعجب کرد و نسبت به تحرکات آمریکایی برای ترور فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی عراق هشدار داد.

محمد البلداوی، عضو ائتلاف الفتح به خبرگزاری المعلومه اظهار کرد: اینکه دولت بغداد طرف‌های عراقی را که وفاداری‌شان به کشور در جنگ علیه داعش ثابت شده،‌ متهم می‌کند و متهم واقعی را که از شرایط برای به هم ریختن اوضاع سوء استفاده می‌کند، به حال خود رها کرده، درست نیست. 

او اشاره کرد: از آنجایی که حریم هوایی منطقه سبز بغداد از سوی سامانه سیرام آمریکا تحت پوشش است و نیز گشت زنی مستمر هواپیماهایشان در حریم هوایی عراق در شبانه روز ادامه دارد، نیروهای آمریکایی متهم اول و آخر هستند.

البلداوی خاطرنشان کرد: تمام فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی برای نیروهای آمریکایی شناخته شده هستند، آنها در معرض خطرند و امکان دارد هدف قرار بگیرند و اتهاماتی را متوجه گروه‌های مقاومت و حشد شعبی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید