رئیسی باز هم تذکر گرفت!/درخواست یک نماینده از رئیس‌جمهور

کدخبر: ۴۵۴۴۶۰
غلامرضا منتظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: با توجه به وضعیت نابسامان و لجام گسیخته قیمت ها و سیر صعودی نارضایتی مردم، شایسته است بر اساس اصل عدالت محوری، برنامه عملی دولت برای پایان بخشیدن به این وضعیت رنج آور و تقویت سرمایه اجتماعی ارائه شود.
رئیسی باز هم تذکر گرفت!/درخواست یک نماینده از رئیس‌جمهور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم گرگان و آق قلا در تذکری خواستار ارائه برنامه عملی دولت برای پایان بخشیدن به وضعیت رنج آور و تقویت سرمایه اجتماعی با توجه به وضعیت نابسامان قیمت ها و نارضایتی مردم شد.

غلامرضا منتظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: با توجه به وضعیت نابسامان و لجام گسیخته قیمت ها و سیر صعودی نارضایتی مردم، شایسته است بر اساس اصل عدالت محوری، برنامه عملی دولت برای پایان بخشیدن به این وضعیت رنج آور و تقویت سرمایه اجتماعی ارائه شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: افزایش بی رویه قیمت برق، نارضایتی گسترده ای را ایجاد کرده، لذا انتظار است برنامه کوتاه مدت و بلند مدت وزارتخانه مذکور و دولت را در این عرصه شاهد باشیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: انتظار می رود سند ملی گردشگری برای ساماندهی عرصه گردشگری کشور هر چه سریع تر ارائه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید