این استانها منتظر باران و برف باشند

کدخبر: ۴۵۵۰۹۱
کارشناس هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در شمال و شرق کشور دمای هوا حدود ۷تا ۱۴ درجه کاهش خواهد یافت.
این استانها منتظر باران و برف  باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان این‌که امشب در سواحل شمالی، خراسان شمالی و خراسان‌رضوی ، کرمان ،زنجان، کردستان، همدان ، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود گفت: در استان‌های قم ،شمال و غرب فارس، یزد ،اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در خوزستان و بوشهر افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان این‌که شدت بارش در روز چهارشنبه در استان گیلان و مازندران خواهد بود گفت: دریای خزر از امشب تا پنجشنبه مواج است.

او با بیان این‌که اواخر روز چهارشنبه در نوار شمالی بارش کاهش خواهد یافت گفت: در شرق لرستان،  مرکزی، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ، اصفهان ، فارس ،هرمزگان، کرمان، یزد ،خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی بارش برف و باران و وزش باد انتظار می‌رود.

ضیائیان بیان کرد:روز پنجشنبه تا شنبه بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام خواهند بود و انتظار افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرتردد وجود دارد.

او یادآور شد: روز پنجشنبه در برخی نقاط نیمه جنوبی فارس، کرمان و هرمزگان رگبار باران و در ارتفاعات برف و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: طی دو روز آینده در شمال و شرق کشور دمای هوا حدود ۷تا ۱۴ درجه کاهش خواهد یافت و در استان‌های دامنه جنوبی البرز ، نواحی مرکزی و شرق کشور کاهش دمای هوا ۶تا ۱۲ درجه خواهد بود.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد است. بیشترین دمای تهران به ۸ درجه و کمترین آن به ۳درجه می رسد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید