انفجار در جنوب تهران ۳ مصدوم بر جای گذاشت

کدخبر: ۴۵۵۶۶۰
اقتصادنیوز : حادثه انفجار و آتش‌سوزی یک ساختمان ۲ طبقه که به کارگاه کیف و کفش تبدیل شده بود در محله اتابک تهران سه مصدوم داشت.
انفجار در جنوب تهران ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه جمعه در این باره گفت: ساعت ۲۲:۲۱ امشب این حادثه در محله اتابک خیابان شهید ذوالفقاری بالاتر از خیابان منصور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت سه دقیقه آتش نشانان به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک ساختمان ۲ طبقه که به کارگاه تولید کیف و کفش تبدیل شده و مملو از اجناس از جمله پارچه و سایر مواد قابل اشتعال بود، دچار آتش‌سوزی گسترده شده است.

وی ادامه داد: یک باب مغازه نیز در مجاورت محل حادثه وجود داشت که آتش در شرایط سرایت به این مکان بود که با تلاش آتش نشانان این حریق گسترده بدون سرایت به مغازه و ساختمان های مجاور مهار شد.

انفجار و آتش‌سوزی ساختمانی در جنوب تهران ۳ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: ۶ کارگر که بیشترشان تبعه افغانستان بودند و روزها در این محل کار و شب ها در طبقه بالایی این ساختمان استراحت می کردند، حضور داشتند که سه نفر از این افراد دچار مصدومیت شدند.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید