ورود سامانه بارشی به کشور از امروز

کدخبر: ۴۵۵۸۴۶
معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد که از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد کشور می‌شود.
ورود سامانه بارشی به کشور از امروز

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، اراک، کرج، اصفهان، مشهد و تبریز ادامه دارد و روز آینده نیز در شهرهای تهران، کرج، مشهد، تبریز هوا آلوده خواهد بود و روز دوشنبه اول آذر در مشهد و تبریز هوای آلوده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط خوزستان، ایلام، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و غرب خلیج فارس موجب بارندگی، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق خواهد شد و روز آینده بارش در این مناطق تشدید می‌شود و برخی نقاط فارس، اصفهان، قم و کردستان را نیز در برمی‌گیرد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه اول آذر در استان‌های تهران، کرج، قزوین و زنجان در کنار دیگر استان‌های ذکرشده بارش خواهیم داشت، گفت: در دو روز آینده بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به صورت برف خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه روز سه‌شنبه دوم آذر در شمال شرق و نواحی مرکزی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز چهارشنبه در نواحی غربی و مرکزی سواحل خزر، بارش  خواهیم داشت.

وی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان تهران صاف و غبارآلود است و روز آینده آسمانی نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی بارش پراکنده در تهران خواهیم داشت. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۵ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک