گزارش خبرگزاری دولتی صربستان از واکسینه شدن ۴۴ میلیون ایرانی

کدخبر: ۴۵۵۹۰۴
خبرگزاری رسمی صربستان اعلام کرد که وزارت بهداشت و درمان ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مبتلای جدید و ۱۱۸ فوتی به ثبت رسیده است.
گزارش خبرگزاری دولتی صربستان از واکسینه شدن ۴۴ میلیون ایرانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری دولتی تانیوگ صربستان روز شنبه در گزراشی ، واکسیناسیون ۴۴ میلیون نفر از جمعیت ایران  در دو نوبت علیه بیماری کوید ۱۹ را شگفت انگیز و شاهکار کشوری دانست که در تحریم قرار دارد.

تانیوگ به نقل از منابع خبری خود اعلام کرد که ایران بیش از نیمی از جمعیت ۸۵ میلیونی نفری خود را یعنی ۴۴ میلیون نفر را  بطور کامل در دو نوبت علیه کرونا واکسینه کرده است.

این خبرگزاری نوشت که این کشور بیشترین آسیب را از بیماری همه گیر ویروس کووید-۱۹ در خاورمیانه داشته است.

خبرگزاری رسمی صربستان  اعلام کرد که وزارت بهداشت و درمان ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مبتلای جدید و ۱۱۸ فوتی به ثبت رسیده است.

دولت متوجه شده است که تعداد مبتلایان و مرگ و میر به خاطر ویروس کرونا در ماه های اخیر هر روز در حال کاهش بوده و کارشناسان ایرانی دلیل آن را واکسیناسیون مردم می دانند.

با توجه به روند مثبت در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا ، «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری ایران امروز محدودیت تردد خودروهای شخصی را که قبلاً از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح امکان تردد نداشتند، لغو کرد.

وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون ۵۶ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۷۹ نفر دوز اول، ۴۴ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۴۳ نفر دوز دوم و ۷۰۵ هزار و ۱۹۶ نفر نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشورمان به ۱۰۱ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۱۸ دوز رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید