فیلم حادثه پیست مسجد صاحب الزمان کرمان (18+)

کدخبر: ۴۵۶۰۶۰
در حادثه پیست مسجد صاحب الزمان کرمان خودروها اقدام به حرکات نمایشی می‌کردند که حادثه برای پراید رخ داد که منجر به مرگ پسر جوان ۲۰ ساله شد .
فیلم حادثه پیست مسجد صاحب الزمان کرمان (18+)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبونه ویدیو منتشر شده از حادثه پیست مسجد صاحب الزمان کرمان در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

روز گذشته پسر جوان ۲۰ ساله در کرمان در  پیست مسجد صاحب الزمان  به بدنه پراید چسبیده بود که ناگهان پراید واژگون شد و بر روی این پسر ۲۰ ساله افتاد و متاسفانه با مرگ دلخراش مواجه شد.

رئیس اورژانس کرمان گفت متاسفانه ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه ۲۸ آبان در  پیست ماشین سواری مسجد صاحب الزمان کرمان  خودرو پراید به دلیل دستی کشیدن واژگون شد و خودرو بر روی پسری که به بدنه آن چسبیده بود افتاد و متاسفانه به دلیل شکستگی های شدید دنده و کمر جانش را از دست داد .

فیلم حادثه پراید پیست مسجد صاحب‌ الزمان کرمان (18+)

گویا در زمان رسیدن آمبولانس این پسر جوان علائم حیاتی نداشته و سی پی آر ناموفق بوده است.

گفتنی است که سرنشینان این پراید متواری شده‌اند این ویدیو در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته که جنجال زیادی را به همراه داشته است بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به شدت تحت تاثیر این ویدیو قرار گرفتند مسابقاتی که بدون هماهنگی و به صورت خودجوش بین چند جوان برگزار شده بود که منجر به حادثه دلخراش شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید