جلسه جمع بندی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه زمانی برگزار می‌شود؟

کدخبر: ۴۵۶۱۷۳
رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی صلاحیت یوسف نوری که هفته گذشته از سوی دولت به عنوان سومین گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد، گفت:‌ کمیسیون آموزش در حال بررسی برنامه‌ها، مدارک و عملکرد اجرایی وزیر پیشنهادی است و مقرر شده است که این بررسی‌ها تا روز شنبه 6 آذر ادامه پیدا کند.
جلسه جمع بندی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه زمانی برگزار می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از برگزاری جلسه جمع‌بندی این کمیسیون برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه ۶ آذرماه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه جمع‌بندی این کمیسیون برای بررسی صلاحیت یوسف نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه 6 آذرماه خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون در همان روز برای بررسی در صحن تقدیم هیأت رئیسه می‌‎شود.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی صلاحیت یوسف نوری که هفته گذشته از سوی دولت به عنوان سومین گزینه پیشنهادی  برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد، گفت:‌ کمیسیون آموزش در حال بررسی برنامه‌ها، مدارک و عملکرد اجرایی وزیر پیشنهادی است و مقرر شده است که  این بررسی‌ها تا روز شنبه 6 آذر ادامه پیدا کند. 

وی افزود: با توجه به اینکه جلسه رای اعتماد به آقای نوری قرار است یکشنبه هفتم آذر ماه برگزار شود، برنامه کمیسیون آموزش این است که جمع‌بندی خود درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را در جلسه روز ششم آذر ماه نهایی کند. 

حاجی پور خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کمیسیون برای قرائت در صحن علنی احتمالا همان روز شنبه ششم آذر به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید