زمان اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی مشخص شد

کدخبر: ۴۵۶۱۹۴
اقتصادنیوز: رییس کمیسیون بهداشت و درمان خبرداد که محدودیت‌های کرونایی از هفته آینده در کشور اجرا می‌شود.
زمان اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی مشخص شد

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسینعلی شهریاری شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری زاهدان اظهارداشت: سیستان و بلوچستان از لحاظ واکسیناسیون کرونا در رتبه آخر بین استان‌های کشور قرار دارد و این مساله می‌تواند منجر به بروز پیک جدید در این استان شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا هر کسی که در ایران اسلامی زندگی می‌کند باید در برابر کرونا واکسینه شود بنابراین باید اتباع بیگانه، فاقدان شناسنامه و مشکوک تابعین در برابر این ویروس واکسینه شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این نگرانی وجود دارد که موج ششم کرونا در کشور ایجاد شود بنابراین واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جلوگیری از ایجاد موج جدید بسیار مهم است.

وی اظهارداشت: در اکثر کشورهای دنیا با وجود اینکه به صورت ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون کرونا انجام شده اما این کشورها دوباره درگیر پیک جدید کرونا هستند.

وام قرض‌الحسنه به سهامداران در ضرر!/در  اکوایران ببینید:

شهریاری تصریح کرد: واکسیناسیون به طور قطع ایمنی سیستم بدن را در برابر کرونا بالا می‌برد بنابراین واکسیناسیون یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای جلوگیری از پیک جدید کرونا است.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا افراد بالای ۶۰ سال باید نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کنند همچنین در برنامه است تا افرادی که دچار بیماری‌های خاص هستند نیز مشمول این مصوبه شوند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مراسم عزا و عروسی به راحتی در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود که این مساله بسیار خطرناک است.

وی اظهارداشت: مردم خیال نکنند که کرونا تمام شده و با عادی انگاری باعث ایجاد پیک جدید شوند بلکه همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید