این استانها منتظر برف و باران باشند

کدخبر: ۴۵۶۲۳۳
کارشناس هواشناسی گفت: روز دوشنبه بارش ها، استان‌های تهران، کرج، قزوین و زنجان را هم در برمی‌گیرد. امشب و دوشنبه بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به‌صورت برف خواهد بود.
این استانها منتظر برف و باران باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با   باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امشب تداوم آلودگی هوا را در شهر‌های تهران، کرج، مشهد، تبریز داریم و روز دوشنبه آلودگی هوا در مشهد و تبریز ادامه دارد.

او با بیان اینکه از ابتدای هفته سامانه بارشی وارد کشور شده و زمینه‌ساز بارندگی و وزش باد شدید موقت گاهی رعدوبرق، در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و غرب خلیج‌فارس شده است افزود: امشب بارش در کرمانشاه، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تشدید شده و استان‌های اصفهان، قم و کردستان را نیز دربرمی‌گیرد.

کارشناس هواشناسی گفت: روز دوشنبه بارش ها،  استان‌های تهران، کرج، قزوین و زنجان را  هم در برمی‌گیرد. امشب و دوشنبه بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به‌صورت برف خواهد بود.

او تصریح کرد:روز سه‌شنبه در شمال شرق و نواحی مرکزی کشور و روز چهارشنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب‌وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی است و گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران به ۱۳ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید