درخواست قالیباف از سازمان برنامه بودجه درباره رتبه‌بندی معلمان

کدخبر: ۴۵۶۵۵۶
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقاء سطح معیشت و علمی معلمان ذکر کرد.
درخواست قالیباف از سازمان برنامه بودجه درباره رتبه‌بندی معلمان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و تصمیمات مثبت این جلسه در خصوص این لایحه تصریح کرد: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس درخواست ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه در سال ۱۴۰۰ را داشت که مورد موافقت دولت قرار گرفت.

وی افزود: در پی موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه با این رقم؛ رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به دولت در خصوص این موضوع ارسال و دولت نیز جواب موافقت آن را به رئیس مجلس داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال نهایی کردن لایحه رتبه بندی معلمان است و در این زمینه رئیس و نواب رئیس مجلس حمایت‌های خوبی را انجام داده اند بیان کرد: این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بر اساس تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به رتبه بندی معلمان تدوین و برای ارائه و بررسی در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

وی تصریح کرد: بر اساس گفته آقای قالیباف، این لایحه در اولین جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی نهایی گذاشته خواهد شد.

منادی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین دستور جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت آقای یوسف نادری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است، بررسی لایحه رتبه بندی معلمان پس از این دستور قرار دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقاء سطح معیشت و علمی معلمان ذکر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید