خبر رئیس ستاد ۹ دی از بزرگداشت یوم الله ۹دی به صورت ویژه

کدخبر: ۴۵۶۶۳۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همه باید بدانیم که حاج قاسم ذوب و فانی در ولایت بود و باید این مهم را در نظر داشت باشیم ، امروز همه با هر گرایش سیاسی و جناحی اذعان دارند که حاج قاسم از نظر رشادت و ایثار و ولایتمداری بی بدیل بود.
خبر رئیس ستاد ۹ دی از بزرگداشت یوم الله ۹دی به صورت ویژه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس ستاد برگزاری ۹ دی استان تهران گفت: امسال بزرگداشت یوم الله ۹دی به صورت ویژه در شهر و شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز سه شنبه دوم آذرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: ایام حماسه ۹ دی مناسبت مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود ؛ اهمیت حماسه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: ۹ دی ۸۸ بود که مردم آمدند و در دفاع از ولایت بساط فتنه را جمع کردند و این روز جلوه و تجلی ولایتمداری بود ؛ سالگرد حاج قاسم سلیمانی ، فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) ، هدف قرار دادن عین الاسد با ایام دهه بصیرت و نهم دی مقارن شده است که باید به بهترین شکل ممکن مراسمات صورت بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های مختلف جایگاه ولایت را هدف گرفته است ، به ۱۳ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و عنوان کرد: همه باید بدانیم که حاج قاسم ذوب و فانی در ولایت بود و باید این مهم را در نظر داشت باشیم ، امروز همه با هر گرایش سیاسی و جناحی اذعان دارند که حاج قاسم از نظر رشادت و ایثار و ولایتمداری بی بدیل بود.

در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه ها و مجموعه های تاثیر گذار پیش بینی برنامه های مناسب یوم الله ۹ دی داشته و در جلسات آتی ارائه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید