مهمانی مختلط نیوشا ضیغمی با حضور بازیگران مطرح + فیلم

کدخبر: ۴۵۶۸۵۴
انتشار فیلمی از مهمانی که نیوشا ضیغمی بازیگر نام آشنای کشورمان با حضور بازیگران مطرح برگزار کرده حسابی حاشیه ساز شده است.
مهمانی مختلط نیوشا ضیغمی با حضور بازیگران مطرح + فیلم
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شما نیوز نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.
 
ویدئو منتشر شده از مهمانی نیوشا ضیغمی با حضور بازیگران را می بینید:
 

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

نیوشا ضیغمی

ماجرای آشنایی نیوشا ضیغمی و همسرش 

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه است و این بانوی بازیگر در گفتگوهایش از اختلاف خانواده ها بر سر مهریه و بحث بر سر این موضوع بسیاری گله کرده است.

نیوشا ضیغمی

مادر شدن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شد و دخترش لنا به دنیا آمد.

جدایی نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با حضور در توزیع خصوصی فیلم ثبت با سند برابر هست به همراه همسرش به شایعه های جدید پیرامون جدایی شان اتمام دادند. نیوشا ضیغمی در این مراسم اعلام کرد که جدایی او از همسرش تنها یک شایعه هست و حضور او بدون همسرش در مراسم های گوناگون تنها یک رخداد بوده و در این مراسم از حضور همسرش تشکر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید