آتش‌ سوزی کارخانه لنج‌سازی کُنارک مهار شد

کدخبر: ۴۵۷۱۴۰
فرماندار کنارک گفت: بزرگ‌ترین کارخانه لنج‌سازی این شهرستان ساعاتی پیش دچار حریق شد.
آتش‌ سوزی کارخانه لنج‌سازی کُنارک مهار شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، عبدالغفور حوت با بیان اینکه در حال حاضر آتش در این کارخانه مهار شده است افزود: با توجه به اهمیت موضوع آتش‌سوزی در بزرگترین کارخانه لنج‌سازی کشور در بندر کنارک و وجود تعداد قابل توجهی لنجِ در حال تعمیر و لنج‌های متعدد در حال ساخت و وجود مواد شیمیایی برای تولید، با قید فوریت تمامی خودروهای آتش‌نشانی شهرستان به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه نوع این لنج‌ها فایبرگلاس بوده عملیات اطفای حریق به سختی انجام شد و آتش نشانان سخت کوش ابتدا محل را ایمن کردند تا از  نفوذ زبانه‌های آتش به سایر لنج‌ها و کارگاه‌های تولید و انبار مواد اولیه جلوگیری کنند.

حوت ادامه داد: در این عملیات تمامی خودروهای آتش‌نشانی و آتش نشانان  از شهرستان چابهار، پایگاه‌های دریایی و هوایی حضور داشتند و تانکرهای آبرسان شهری به صورت خودجوش آب مورد نیاز خودروهای آتش نشانی را تامین کردند.

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه ۸۰ درصد صیادان و شناورهای صیادی منطقه بلوچستان متعلق به این شهرستان هستند، افزود: خوشبختانه این حریق تلفات جانی در پی نداشت  و علت حادثه از طریق نیروهای متخصص و مرتبط از همان ابتدای حادثه در دست بررسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید