هشدار جدی به ساکنان مناطق پرتردد تهران

کدخبر: ۴۵۷۴۶۱
مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار داشت: طی یکشنبه و سه‌شنبه با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده‌های جوی و در نواحی پرتردد وضعیت غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.
هشدار جدی به ساکنان مناطق پرتردد تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری نسبی جوی در مناطق پرتردد شهری، انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا و گاهی غبار محلی پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز در پاره ای از نقاط به ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید مورد انتظار است که منجر به توقف انباشت آلاینده ها شده و بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: طی یکشنبه و سه شنبه با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده های جوی و درنواحی پرتردد، وضعیت غبارآلود پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از ظهر چهارشنبه با نفوذ زبانه ای از یک سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از اوایل شب وزش باد و بارش پراکنده مورد انتظار است.

جلالی بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای امروز تهران ۱۶ و ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید