برنامه‌هایی که سرعت گوشی شما را بالا می‌برد

کدخبر: ۴۵۷۵۱۰
در گزارش ارائه‌شده،‌ تعدادی از بهترین برنامه‌های رایگان، برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما را معرفی خواهیم کرد.
برنامه‌هایی که سرعت گوشی شما را بالا می‌برد

به گزارش اقتصادنیو به نقل از نبض فناوری، برنامه‌های مدیریت دستگاه و پاک‌سازی رم گزینه‌های عالی برای دور نگه داشتن گوشی شما از فایل‌های ناخواسته و فرآیند‌هایی هستند که سرعت دستگاه را کاهش می‌دهند. در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های رایگان مدیریت رم را که می‌توانید در نظر بگیرید آورده شده است.

گوشی‌های هوشمند با مشخصات و سخت افزار قدرتمند به طور فزاینده‌ای هوشمند می‌شوند. این دستگاه‌های جیبی کوچک می‌توانند قدرت فوق‌العاده‌ای داشته باشند و توسط مردم در سراسر جهان برای بازی، تماشای فیلم و گشت و گذار در وب استفاده می‌شوند. در حالی که این روز‌ها حتی تلفن‌های هوشمند میان‌رده دارای رم ۶ یا ۸ گیگابایتی هستند، اگر برخی از برنامه‌های ناخواسته در پس‌زمینه اجرا شوند و از آن استفاده کنند، می‌توان چندوظیفه‌ای را با مشکل مواجه کرد.

برنامه‌های مدیریت دستگاه و پاک‌سازی رم گزینه‌های عالی برای دور نگه داشتن گوشی شما از فایل‌های ناخواسته و فرآیند‌هایی هستند که سرعت دستگاه را کاهش می‌دهند. این برنامه‌ها روی افزایش عملکرد دستگاه، افزایش عمر باتری و خلاص شدن از شر فایل‌های ناخواسته تمرکز دارند. در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های رایگان مدیریت رم را که می‌توانید در نظر بگیرید آورده شده است.

All-in-One Toolbox -۱

با این برنامه‌ها سرعت گوشی خود را بالا ببرید

همانطور که از نام آن پیداست، All-in-One Toolbox یک برنامه تقویت کننده اندروید است که عملکرد‌های زیادی را ارائه می‌دهد. جعبه ابزار AIO دارای گزینه تقویت کننده است که به کاربران امکان می‌دهد حافظه پنهان، برنامه‌های پس زمینه و حافظه رایگان را پاک کنند. این برنامه همچنین دارای مدیر برنامه و مدیر فایل برای مشاهده فایل‌ها است. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد دستگاه خود را با استفاده از خنک کننده داخلی CPU خنک کنند که می‌تواند برای پاک کردن برنامه‌های پس زمینه و کاهش بار استفاده شود.

Norton Clean -۲

با این برنامه‌ها سرعت گوشی خود را بالا ببرید

Norton Clean یک گزینه قوی برای کاربرانی است که به دنبال یک برنامه رایگان برای افزایش سرعت دستگاه خود هستند. در حالی که این شرکت به دلیل نرم افزار‌های مبتنی بر امنیت شناخته شده است، Norton Clean برنامه‌ای است که بر روانتر کردن دستگاه شما متمرکز است. این برنامه دارای پاک کننده فایل‌های ناخواسته است که می‌تواند برای از بین بردن حافظه پنهان، فایل‌های APK منسوخ شده و سایر فایل‌های باقیمانده در دستگاه شما استفاده شود.

Files by Google -۳

با این برنامه‌ها سرعت گوشی خود را بالا ببرید

اگر از طرفداران کاتالوگ برنامه‌ها و خدمات گوگل هستید، Files by Google نرم افزار مناسب شماست. برای شروع، می‌توان از برنامه به صورت رایگان استفاده کرد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها به تصاویر، فیلم‌ها و اسناد ذخیره شده در دستگاه هایشان دسترسی داشته باشند، بلکه به آن‌ها در حذف فایل‌های ناخواسته و مسدود کردن دستگاه کمک می‌کند. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی فضای گوشی خود را آزاد کنند. این برنامه می‌تواند فضای ذخیره سازی موجود در دستگاه شما و همچنین منابع خارجی مانند کارت MicroSD درج شده را ردیابی و همان را پاک کند.

Smart Phone Cleaner -۴

با این برنامه‌ها سرعت گوشی خود را بالا ببرید

برنامه Smart Phone Cleaner دارای یک ویژگی پاک کننده آشغال و یک گزینه تقویت کننده RAM برای آزاد کردن حافظه و همچنین فایل‌های ناخواسته و برنامه‌های ذخیره شده است.

دارای یک مدیر برنامه و مدیر فایل است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت دستی برنامه‌ها و APK‌ها را حذف یا نسخه پشتیبان تهیه کنند. Smart Phone Cleaner همچنین دارای یک ابزار صرفه جویی در باتری برای از بین بردن برنامه‌های پر انرژی و همچنین یک عملکرد تقویت کننده بازی است که با هدف پاک کردن فرآیند‌های پس زمینه به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا با تاخیر کمتری اجرا شوند.

۱Tap Cleaner -۵

با این برنامه‌ها سرعت گوشی خود را بالا ببرید

کاربرانی که خواهان یک برنامه ساده هستند تا فضای دستگاه خود را آزاد کند، می‌توانند از برنامه ۱Tap Cleaner استفاده کنند. این نرم افزار به گونه‌ای ساخته شده است که فرآیند تمیز کردن سیستم را تا حد امکان ساده کند. کاربران فقط باید روی یک دکمه ضربه بزنند تا دستگاه خود را تمیز کنند.

با ضربه زدن روی دکمه پاک کننده خودکار برنامه، دستگاه شما از فایل‌های ناخواسته، حافظه پنهان و سابقه جستجو پاک می‌شود. این برنامه همچنین دارای ابزار‌های اضافه شده برای پاک کردن تاریخچه تماس و پیام‌های متنی تلفن شما و مدیر برنامه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید