آخرین خبر از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه

کدخبر: ۴۵۷۷۱۳
علی خاکی صدیق درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
آخرین خبر از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه

به گزارش اقتصادنیوز بهنقلاز الف علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم درباره ابهام برخی از دانشگاه‌ها درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: آن موضوعی که ما به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم این است که دانشگاه‌ها باید حداکثر تلاش خود را انجام دهند تا امتحانات حضوری برگزار شود.

او ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند به جای ۲ هفته تا یک ماه (۴ هفته) بازه زمانی برگزاری امتحانات را افزایش دهند تا بتوانند شرایط را مدیریت کرده و مشکلی پیش نیاید.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام‌نور که عمده دانشجویان آن‌ها بومی هستند، اعلام کرده‌اند که امتحانات پایان ترم خود را به صورت حضوری برگزار می‌کنند.

خاکی صدیق بیان کرد: دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه تهران یا دانشگاه صنعتی شریف که درصدی از دانشجویان آن‌ها غیربومی هستند، ممکن است از نظر خوابگاهی مشکل داشته باشند بنابراین باید خودشان در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.معاون آموزشی وزیر علوم گفت: تاکید ما بر برگزاری امتحانات حضوری است، ولی این‌گونه نیست که بگوییم همه دانشگاه‌ها الزاماً تحت هر شرایطی باید امتحانات را حضوری برگزار کنند، چون ممکن است سلامت دانشجویان به خطر بیفتد؛ بنابراین دانشگاه‌ها باید شرایط را لحاظ کنند و این موضوع را در نظر داشته باشند که سلامت دانشجویان اولویت اول است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید