درخواست یک نماینده از دولت برای اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه‌تر در حوزه فرهنگ

کدخبر: ۴۵۷۷۸۳
اقتصادنیوز: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از اعطای مجوز به بیش از ۳۰ فیلم که از نگاه او مسأله‌دار است خبرداد و گفت: اگر این فیلم‌ها اکران شوند ما حتما وزیر ارشاد را به مجلس فرا خواهیم خواند.
درخواست یک نماینده از دولت برای اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه‌تر در حوزه فرهنگ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مدعی شد: بیش از ۳۰ فیلم مسأله‌دار از کمیته شورای نمایش مجوز نمایش گرفته‌اند که در این فیلم‌ها ارزش‌های اخلاقی، انقلابی و ملی زیر سؤال رفته است.

وی افزود: با وجود مخالفت‌هایی صورت گرفته اما این فیلم‌ها در کمیته شورای نمایش مجوز گرفته‌اند اما اگر این فیلم‌ها اکران شوند ما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مجلس فرا خواهیم خواند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: این فیلم‌ها در دولت قبل مجوز نمایش گرفته‌اند و مجوز آنها مربوط به دولت فعلی نیست.

 نوباوه‌وطن خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم در این فیلم‌ها ارزش‌های اخلاقی، انقلابی و ملی ما به زیر سوال رفته و مطمئنا اکران آن با واکنش عمومی مواجه خواهد شد.

وی افزود: من خودم عضو کمیته شورای نمایش هستم اما در جلسات آن شرکت نکردم و اگر این وضع بخواهد ادامه پیدا کند دیگر در جلسات بعدی نیز مشارکتی نخواهم داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید