طلاق رسمی بهاره رهنما از حاجی در ترکیه؟

کدخبر: ۴۵۷۸۹۹
پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مساله صحت دارد یا خیر .
طلاق رسمی بهاره رهنما از حاجی در ترکیه؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رصداقتصادی، بهاره رهنما 10 آذر 1352 در اراک متولد شد . بهاره رهنما بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد. بهاره رهنما در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد. پدر  بهاره رهنما  مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد

طلاق بهاره رهنما از حاجی؟

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت . بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد . رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی ای داشت او در اکثر فیلم های همسرش ایفای نقش کرده بود .

بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می برد . بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد . بهاره رهنمابا لایو های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از 17 سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است . اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است . پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مساله صحت دارد یا خیر .
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید