شوک بزرگ به رونالدو/ محافظان کریس جاسوس از آب در آمدند!

کدخبر: ۴۵۸۵۴۷
مجله مشهور پرتغالی در مطلبی از بازجویی محافظان کریستیانو رونالدو به اتهام اقدامات غیرقانونی خبر داد.
شوک بزرگ به رونالدو/ محافظان کریس جاسوس از آب در آمدند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه پرتغالی  dailynationtoday، نوشت :زوج محافظ کریستیانو رونالدو با نام‌های ایمون و جیمز کلارک که پیش از این سربازان نیروهای ویژه در افغانستان بودند، مورد بازجویی قرار گرفتند. این زوج در ادامه به بخشی از واحد PSP پلیس پرتغال پیوستند که وظیفه جاسوسی از سیاستمداران و قضات را دارد.

مجله مشهور پرتغالی فلش گفت این دوقلوها که دو عضو از یک تیم سه نفره هستند، پس از درخواست مرخصی بدون حقوق از پلیس PSP برای پیگیری مزایای دیگر توسط کریستیانو استخدام شدند.

اما روزنامه پرتغالی Observador گزارش می‌دهد که این زوج به دلیل این که در کشور مادری خود اقدامات غیرقانونی انجام داده‌اند، مورد بازجویی قرار می‌گیرند. گفته می‌شود آن‌ها پس از بازگشت به PSP با کمیته انضباطی روبه‌رو خواهند شد.

محافظان رونالدو در حالی دستگیر شدند که دوقلوها او را تا فرودگاه منچستر همراهی کردند تا همکاری با تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را با تیم یانگ بویز سوئیس آغاز کند.

گزارش‌ها در آن زمان حاکی از آن بود که بازیکن ملی پوش پرتغالی و خانواده اش پس از بازگشت به اولدترافورد از محافظت شبانه روزی برخوردار خواهند شد، این برادران پس از بازگشت رونالدو به فرودگاه منچستر پس از شکست ۴-۱ مقابل واتفورد، دوباره در کنار رونالدو دیده شدند.

در گذشته، کریستیانو توسط یک مبارز سابق MMA و یک چترباز نخبه سابق به نام نونو مارکوس محافظت می‌شد، از نونو به عنوان رهبر گروهی از مردان مستقر در شهری نزدیک لیسبون توصیف شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید