قالیباف: در عرصه مسائل اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم

کدخبر: ۴۵۸۷۷۳
رییس مجلس شورای اسلامی در سفر امروز خود به شهرستات کاشمر با حضور در اجتماع مردمی در محل زیارتگاه شهید مدرس گفت: امروز در عرصه مسائل اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم و در این بخش کارنامه قابل قبولی نداریم.
قالیباف: در عرصه مسائل اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، قالیباف گفت: امروز در عرصه مسائل اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم و در این بخش کارنامه قابل قبولی نداریم.

 رییس مجلس شورای اسلامی در سفر امروز خود به شهرستات کاشمر با حضور در اجتماع مردمی در محل زیارتگاه شهید مدرس اظهار کرد: امروز در عرصه مسائل اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم و در این بخش کارنامه قابل قبولی نداریم.

‌وی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف ظرفیت‌های بسیاری داریم، ولی چند مشکل جدی وجود دارد. امروز کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه است.

قالیباف اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما در مجلس این است که بتوانیم یک نظام و مسیری را تعریف و مشخص کنیم که تامین مالی حوزهای سرمایه‌گذاری را به درستی انجام دهیم.

وی برای به سرانجام رسیدن اقدامات محور شادمهر به کاشمر که از خواسته‌های همه مسئولان است قول مساعد داد و افزود: اما فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری باید در در اولویت باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید