​پشت پرده رابطه مدلینگ زیبا با والیبالیست مشهور!

کدخبر: ۴۵۸۹۶۴
اقتصادنیوز: ورزشکار جوان با دیدن تصاویر خانم مدلینگ، عاشق شد و حاضر بود هرکاری برای خوشحالی او انجام دهد غافل از اینکه ماجرا چیز دیگری است.
​پشت پرده رابطه مدلینگ زیبا با والیبالیست مشهور!
 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، والیبالیست معروف ایتالیایی به نام روبرتو کازانیگا از فردی شکایت کرد که 800 هزار دلار از او گرفته و در طول 15 سال هم مدام این کار را انجام داده بود. کاپیتان کنونی تیم والیبال توسط یک دوست مجازی با دختر خانمی به نام مانوئل آشنا شد و همه این ها باعث شد یک اتفاق باورنکردنی برایش رخ بدهد.

پشت این ماجرا، فریب بود و برنامه ی کلاهبرداری و سوء استفاده مالی از آقای ورزشکار بود برای همین آن ها شروع به فرستادن عکس یک مدل برزیلی به نام " الساندرا امبروسیو " برای او کردند و هر طور که شده این دو نفر با هم وارد دوستی شدند و جالب است بدانید، این ارتباط چنان قوی بود که این قهرمان ایتالیایی در طول 15 سال هرگز متوجه نشد که طرف مجازی مقابلش دختر نیست.

جالب تر اینکه این دو نفر در طول این 15 سال هرگز یکدیگر را ملاقات نکرده بودند و فقط تلفنی و از طریق شبکه های اجتماعی با هم حرف می زدند و در ارتباط بودند. این والیبالیست خیلی راحت به این خانم پول می داد؛ حتی این خانوم به او گفته بود که به یک بیماری جدی مبتلاست که نیاز به معالجات سنگین و مراجعه به پزشک دارد.

این پسر والیبالیست هم عاشق این دختر شده بود و دوست داشت هزینه هایش را پرداخت کند و در نتیجه کالاهای گرانقیمت و پول زیادی برای او می فرستاد و هر چیزی که این دختر می گفت را باور می کرد. حتی قبول کرده بود تا چند سال صبر کند و بعدا او را ببیند و به چند بار تماس تلفنی و دیدن عکسهایش هزاران یورو برایش بفرستد.

کلاهبرداری مدلینگ

ماهی که بالاخره از پشت ابر درآمد

تا این که برادر روبرتو این گونه ماجرا را تعریف کرد:" یک روز متوجه شدم که برادرم در حال گریه کردن است. از او علت ماجرا را پرسیدم و به من گفت که عاشق شده اما طرف مقابلش مشکل قلبی خیلی جدی دارد و به خاطر استرس زیادی که به او وارد می شود؛ نمی تواند به بیمارستان برود و قلبش را عمل کند. "

تقریباً از همین جا بود که برادرش به ماجرا شک کرده بود که شاید قربانی یک اخاذی شده باشد. جالب تر این که روبرتو به هم تیمی هایش هم گفته بود که با یک مدل برزیلی نامزد کرده که هرگز او را ندیده است. همین باعث شد که دوستان شان قضیه را پیگیری کرده و به پلیس بگویند.

پلیس رد پول هایی که در تمام این 15 سال ارسال می شد را زد که متوجه شد که این پول ها به یک خانم 50 ساله می رسد که نام او والریا بود، خانمی که از قرار معلوم اطلاعی از این ماجرا نداشت و در واقع تنها حساب بانکی اش در جریان موضوع بود.

بررسی ها همه چیز را روشن کرد و مشخص شد که پسری به نام مایا و نامزدش جزء افرادی بودند که این صحنه سازی ها را انجام می دادند و تمام پول ها به حساب خانم 50 ساله ریخته می شد تا آنها از این حساب به نفع خود استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید