اتفاقی عجیب و بی سابقه در دربی 97

کدخبر: ۴۵۹۲۴۶
اقتصادنیوز: اتفاق عجیبی که اولین حاشیه دربی97 به حساب می آید، تاخیر حدود 5 دقیقه در شروع بازی بخاطر تماشای چند نفر بود!
اتفاقی عجیب و بی سابقه در دربی 97

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جی پلاس، شروع دربی97 با یک اتفاقی عجیب همراه بود که در نوع خود در فوتبال دنیا که هیچ؛ حتی در لیگ برتر به اصطلاح حرفه ای ایران هم بی سابقه بود!

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس که قرار بود امروز از ساعت 16:15 امروز 13 آذرماه برگزار شود، حدودا با 5 دقیقه تاخیر صرفا بخاطر تاخیر در حضور وزیر ورزش؛ معاون رئیس جمهور؛ رئیس فدراسیون فوتبال و همراهان در جایگاه ویژه استادیوم آزادی، برگزار شد!

حمید سجادی - وزیر ورزش و جوانان و امیرحسین قاضی زاده هاشمی - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، به دعوت عزیزی خادم - رئیس فدراسیون فوتبال، مهمان ویژه این دربی بدون تماشاگر بودند که پیش از مسابقه با حضور در کنار زمین از تعدادی خانواده های شهدای سلامت تجلیل کردند. اما برنامه ریزی ها و اجرای آن به درستی انجام نشد و نهایتا بنیادی فر، داور مسابقه اجازه زدن سوت شروع را تا پیش از نشستن آنها در جایگاه ویژه استادیوم پیدا نکرد!

این دلیل را محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه در پخش زنده تلویزیونی اعلام کرد.

این در حالی است که فوتبال دنیا بعضا حتی از چند ثانیه تاخیر تعمدی به هر دلیل ممکن هم نمی گذرد و دلایل حرفه ای آن هم اینقدر واضح و ساده است که نیاز به توضیح ندارد.

شاید با ساده انگاری چنین تاخیری از دید مسئولان اجرایی این مسابقه مهم  نباشد اما بر کسی پوشیده نیست که این 5 دقیقه تاخیر در نگاه کلان قطعا می تواند خسارت های مادی و غیرمادی سنگینی را به نظام اجرای برنامه های یک کشور بزند که اتلاف وقت میلیون ها بیننده، بارزترین آنهاست!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید