چند نفر از معترضان اصفهانی بازداشت شدند؟

کدخبر: ۴۶۰۰۱۹
خداییان گفت: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر آب پشت سد کاهش پیدا کند مسولان باید اولویت بندی کنند.
چند نفر از معترضان اصفهانی بازداشت شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز، ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری امروز (سه شنبه) ۱۶ آذرماه،  در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اعتراضات اصفهان  چه تعداد از معترضین بازداشت شدند؟ گفت: در ارتباط با تجمع مردم در اصفهان باید بگویم که مردم حق دارند اگر  خواسته یا مطالبه ای  دارند را به اطلاع مسولان برسانند.  مردم اصفهان هم تجمع واعتراضاتی را  داشتند و چندین روز ادامه داشت و آرام و مسالمت آمیز بود و مشکلی ایجاد نشد و همین تجمع مسالمت آمیز و شعور مردم اصفهان، دشمنان را عصبانی کرد و باعث شد تحت تاثیر دشمنان افرادی در صفوف مردم نفوذ کنند و دست به اغتشاش بزنند.  ما نمی توانیم اسمشان را مردم بگذاریم و آنها اقدام به سلب امنیت مردم و تخریب اموال مردم کردند و  مانع طرح صحیح خواسته مردم شدند. خود مردم اصفهان وارد عمل شدند و با کمک نیروی انتطامی آنرا خاتمه دادند.

فوری/ محکومیت 2 نفر به حبس درپرونده کرسنت/ وزیر نفت روحانی متهم است؟

واکنش قوه قضائیه به دستور رهبر انقلاب درباره پرونده احمد عراقچی

وی افزود: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آنها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

خداییان تاکید کرد: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر  آب پشت  سد کاهش پیدا کند  مسولان باید اولویت بندی کنند. آب آشامیدنی بر آب کشاورزی و صنعتی اولویت دارد و  اگر بنا باشد آب بلافاصله رهاسازی شود ممکن است با کمبود آب آشامیدنی روبرو شویم البته دولت مبالغی اختصاص داد و به خواسته کشاورزان توجه می شود و ان‌شاءالله خسارتشان جبران می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید