هشدار یک نماینده به وزیر اقتصاد نسبت به کارشناسان نفوذی

کدخبر: ۴۶۰۰۸۵
مهدی سعادتی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) با تبریک روز دانشجو و ابراز امیدواری از حل مشکلات معلمان و اجرای رتبه بندی فرهنگیان در تذکری به وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: مقام معظم رهبری فرمود که اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، مخالفان و دشمنانی دارد اما تلاش برای حل این مشکل بک نوع جهاد است.
هشدار یک نماینده به وزیر اقتصاد نسبت به کارشناسان نفوذی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد گفت که مراقب برخی کارشناسان نفوذی در داخل وزارت اقتصاد، سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی باشید.

مهدی سعادتی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) با تبریک روز دانشجو و ابراز امیدواری از حل مشکلات معلمان و اجرای رتبه بندی فرهنگیان در تذکری به وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت:  مقام معظم رهبری فرمود که اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، مخالفان و دشمنانی دارد اما تلاش برای حل این مشکل بک نوع جهاد است.

وی ادامه داد: در این مسیر باید مراقب برخی کارشناسان نفوذی در داخل وزارت اقتصاد، سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی باشید. مهلت داده شده به دولت به اتمام رسیده و دولت حق استمرار مالکیت و مدیریت بر شرکت های سرمایه پذیر را ندارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی  و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات خلاف منویات رهبری خط قرمز مجلس است گفت: اجرای دقیق قوانین مشی و سیره رئیس جمهور جدید است؛ باید سهام عدالت براساس قانون وصول و توزیع شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید