​این بازیگران معروف جاری هم هستند!+تصاویر

کدخبر: ۴۶۰۲۰۴
اقتصادنیوز» برخی از بازیگران مشهور زن سینما در عرصه هنر با یکدیگر جاری و فامیل شده اند که به معرفی آنها می پردازیم.
​این بازیگران معروف جاری هم هستند!+تصاویر
به گزارش اقتصادنیوز ب نقل از نمناک، سینمای ایران هنرمندان بسیاری دارد که برخی از آنها با یکدیگر فامیل هستند و یا در این عرصه فامیل شدند. تعدای زیادی از بازیگران همسر آینده خود را از میان همکارانشان انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را آغاز می کنند در این میان برخی از بازیگران مشهور زن با دو برادر بازیگر ازدواج کرده و با یکدیگر جاری شده اند.

بهنوش طباطبایی و عاطفه رضوی

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل است و سالها قبل با بهنوش طباطبایی جاری بود. بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرده و پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند.

عاطفه رضوی و بهنوش طباطبایی

سیما تیرانداز و گلاب آدینه

سیما تیرانداز همسر سابق ناصر هاشمی و گلاب آدینه همسر مهدی هاشمی است. این دو بازیگر سالها قبل با یکدیگر جاری بودند. سیما تیرانداز در اوائل بازیگری خود با گلاب آدینه همکاری کرد که همین امر منجر به آشنایی و ازدواج او با ناصر هاشمی شد. 

زندگی مشترک سیما تیرانداز و ناصر هاشمی بعد از چند سال به طلاق انجامید و خانم بازیگر با آقای مجید جوزانی بازیگر و مدیرعامل سابقه خانه هنرمندان ازدواج کرده و فرزند پسری به نام رایان دارد. 

گلاب آدینه و سیما تیرانداز

بهاره رهنما و شقایق دهقان

بهاره رهنما سال 1370 در هجده سالگی با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد و دارای فرزندی به نام پریا شد. سالها بعد محراب قاسم خانی نیز با شقایق دهقان ازدواج کرد و این دو بازیگر خانم با یکدیگر جاری شدند اما سال 1394 بهاره رهنما به زندگی مشترک خود پایان داده و شقایق دهقان نیز از همسرش جدا شد.

شقایق دهقان و بهاره رهنما

رعنا آزادی ور و عاطفه رضوی

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان چند سال پس از جدایی از بهنوش طباطبایی، با رعنا آزادی ور یکی از هنرمندان مطرح عرصه بازیگری ازدواج کرد و عاطفه رضوی اکنون با رعنا آزادی ور، جاری شده است.

خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را عاطفه رضوی برای اولین بار در اینستاگرامش منتشر کرده و به آنها تبریک گفت. 

رعنا آزادی ور و عاطفه رضوی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید