امیرعبداللهیان با مراجع عظام تقلید دیدار کرد+ تصاویر

کدخبر: ۴۶۰۶۳۲
وزیر امور خارجه کشورمان امروز ضمن سفر به قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان با مراجع عظام تقلید دیدار کرد+ تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی و سبحانی ضمن ابراز خشنودی از توفیق زیارت حرم حضرت معصومه (س) در ایام ولادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: ارتباط وزارت امورخارجه با حوزه علمیه و مراجع عظام همواره مستحکم بوده و ما از رهنمودها و دعای خیر علمای بزرگوار قم همیشه بهره مند بوده ایم و امیدواریم این توفیق از ما سلب نگردد. 

امیر عبداللهیان در ادامه نشست های مذکور به تحولات منطقه، اولویت دولت سیزدهم در توسعه و تحکیم مناسبات با همسایگان ، تحولات افغانستان و مذاکرات وین اشاره و تاکید کرد: سیاست ما توسعه روابط با جهان اسلام به ویژه کشورهای همسایه می باشد. 

وزیر امور خارجه تقویت دیپلماسی دینی در جهان امروز را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: حوزه علمیه ظرفیت بالایی در تعامل با موسسات دینی و رهبران فکری جهان دارد و ما در وزارت امور خارجه در حد توان تسهیل‌گر این موضوع خواهیم بود.

امیر عبداللهیان  ضمن حضور در مرقد مطهر کریمه اهل بیت  و زیارت حرم حضرت معصومه (س) گفت و گوی کوتاهی نیز با آیت الله سعیدی تولیت آستان و امام‌جمعه قم داشت.

دیدار وزیر امور خارجه با تعدادی از مراجع تقلید در سفر به قم

دیدار وزیر امور خارجه با تعدادی از مراجع تقلید در سفر به قم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید