سخنگوی سپاه: آمریکا چاره‌ای جز فرار از سرزمین‌های اسلامی ندارد

کدخبر: ۴۶۰۶۳۶
سخنگوی سپاه گفت: آمریکایی‌ها امروزچاره‌ای جز فرار ذلیلانه از سرزمین‌های اسلامی و پذیرش شکست تمام‌عیار در صحنه تقابل با محور مقاومت ندارند.
سخنگوی سپاه: آمریکا چاره‌ای جز فرار از سرزمین‌های اسلامی ندارد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در همایش رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان، از شهر کرمان به عنوان دیار کریمان با مردمانی خونگرم، مومن، ولایی و انقلابی یاد کرد و گفت: مردمان عزیز این خطه قهرمان‌پرور در بیش از چهار دهه گذشته در صحنه‌های مختلف پیش روی انقلاب اسلامی نقش ویژه و اثرگذاری در روند اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی داشته و  همواره پای کار انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی لشکر 41 ثارالله را از  لشکرهای   افتخارآفرین دوران دفاع مقدس توصیف و تصریح کرد: این لشکر مقتدر با فرماندهی سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای در بسیاری از عملیات های راهبردی و تعیین کننده دوران دفاع مقدس از جمله والفجر 8 و کربلای 5 و غیره ایفا کرد و نام لشکر "ثارالله" همچون نگینی زرین در صحیفه افتخارات این مرز و بوم می‌درخشد.

سخنگوی سپاه  با اشاره به اینکه اخیراً مقام معظم رهبری در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب  فرمودند که ما به نیاز به جهاد تبیین داریم، افزود: دشمن با ابزارهای بسیار حرفه‌ای  تلاش می‌کند که همه داشته‌ها و دستاوردهای ما را دچار تردید و  زیر سوال ببرد.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با امپراطوری رسانه‌ای خود امید و آینده را از جامعه، نظام دینی و انقلاب ما بگیرد؛ در این صحنه اگر غفلت کنیم، دیر بجنبیم و هوشمندانه رفتار نکنیم جریان عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن  می‌تواند روی افکار عمومی تأثیر بگذارد.

سردار شریف با اشاره به ایام دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار عزیز و قهرمان بزرگ ملت ایران و امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، بزرگ مردی که سراسر عمر با برکتش را به جهاد خالصانه فی سبیل الله گذراند و علاوه بر اینکه در دوران حیات منشاء خدمات و  دستاوردهای ماندگار و بزرگی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای امت اسلامی و بشریت بود، با شهادتش و وداع چند 10 میلیونی مردم و ابراز احساسات میلیون‌‌ها انسان آزاده در سراسر دنیا نسبت به  این سردار بزرگ ، رعب و هراس را بیش از گذشته در دل دشمنان انداخت تا جایی که آنان امروز حتی از نام و تصویر حاج قاسم نیز وحشت دارند.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه حاج قاسم را می‌توان قهرمان بزرگ به شکست کشاندن توطئه های استکباری آمریکا نامید گفت:  آمریکایی‌ ها که روزی بی‌ثبات‌سازی منطقه را به عنوان هدفی راهبردی با دنبال کردن نقشه خاورمیانه جدید به‌طور جدی دستور کار خود داشتتد امروز چاره‌ای جز فرار ذلیلانه از سرزمین‌های اسلامی و پذیرش شکست تمام‌ عیار در صحنه تقابل با محور مقاومت ندارند.

وی افزود: حاج قاسم انسانی مومن، با اخلاص و خدا ترس، فرمانده ای شجاع و با درایت در میدان مبارزه،سربازی مطیع و فرمانبردار در عرصه ولایتمداری، چهره ای محبوب و مردمی نزد آحاد ملت ایران و مردم منطقه و کابوسی دائمی برای دشمنان اسلام و امت اسلامی بود و امروز شناساندن راه و مکتب الهام بخش و درس آموز او برای نسل جوان و جدید به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر به شمار می رود.

سردار شریف در ادامه اظهار کرد: پایان دادن به عمر داعش که آمریکایی‌ها در زمان ایجاد، پایانی برای آن متصور نبودند و به دنبال ناامن سازی جهان اسلام و بلکه سایر ملت‌ها از طریق گسترش این شجره خبیثه بودند، از جمله دستاوردهای بزرگ حاج قاسم و مجاهدان محور مقاومت بود که هیچ‌گاه از یادها و خاطره ها نخواهد رفت.

وی افزود: آمریکا در خطایی راهبردی با هدف به شکست کشاندن جریان مبارزه علیه استکبار جهانی در منطقه و در اقدامی ناشی از استیصال و واماندگی، در عملیاتی تروریستی و بزدلانه سردار عزیز ما را به شهادت رساند، غافل از اینکه حاج قاسم نه تنها یک فرد، بلکه یک مکتب الهام بخش، مسیری توقف‌ناپذیر و مدرسه‌ای درس آموز بود که ماجراجویی آمریکا در به شهادت رساندن وی نه تنها خللی در روند اضمحلال دشمنان امت‌ اسلامی ایجاد نکرد بلکه عزم واراده محور گسترده مقاومت در  شکست توطئه‌های پلید آمریکا را تقویت و قوام بخشید و روند نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را نیز  تسریع کرد.

سردار شریف با بیان اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج و پیوند دادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دفاعی جهان اسلام، سدی مستحکم و مقاوم برابر راهبرد مستکبران در قطعه قطعه کردن جهان اسلام ایجاد کرده است گفت: نیروی قدس  امروز با بسط و توسعه تفکر انقلابی و اسلامی در منطقه و شکل‌دهی روحیه مقاومت ،استراتژی دشمنان در سرزمین های اسلامی از فلسطین و لبنان، عراق و سوریه ، یمن و افغانستان و غیره را  با شکست مواجه کرده است.

اقدامات لشکر 41 ثارالله باید برای نسل جوان تبیین شود

سخنگوی سپاه با اشاره به قدرت نرم افزاری و جایگاه شهید سلیمانی در عرصه قدرت افزایی برای امت اسلامی افزود: دشمن به دنبال جداسازی مردم از نظام دینی و رهبری و شقه شقه کردن کشور است اما غافل از این حقیقت هستند که در عاشورا چه اتفاقی افتاد و قرن هاست  شیعه با آن پرچم شناخته می‌شود و امروز هم با همان پیام امام حسین (ع)  برابر ظالمان ایستاده است.

سردار شریف در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در 70 سال گذشته هرگز با  تهدیداتی با مختصات  امروز مواجه نبوده است و به لحاظ جمعیتی و مسائلی  خاصی که در سرزمین‌های اشغالی جریان دارد در آستانه فروپاشی است.

وی افزود: فلسطینی‌ها، لبنانی‌ها و سوری‌های امروز دیگر مردمان دیروز نیستند و رژیم صهیونیستی از قدرتی که حاج قاسم ایجاد کرد به وحشت افتاده است. این شهید والامقام یک اسطوره برای بشریت است و الگوسازی از این چهره نیاز جامعه بشری است.

سخنگوی سپاه در پایان با تاکید بر اینکه امروز ابتکار عمل در دستان باکفایت و قدرتمند  محور مقاومت قرار دارد و با درایت ،راهبری و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی به عنوان تربیت شده مکتب امامین انقلاب و سرباز فداکار ولایت،  جنبش جهانی مقاومت علیه سلطه و استکبار آمریکا در سراسر دنیا شکل گرفته است، گفت: امروز مزار حاج قاسم میعادگاه عاشقان راه و مکتب الهام‌بخش اوست و علاقه‌مندان و ارادتمندان این سردار بزرگ از سراسر دنیا برای زیارت مزار این سردار دلاور به کرمان به عنوان پایتخت مقاومت ایران سفر می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید