کشف فساد در یک کارخانه در بجنورد

کدخبر: ۴۶۰۹۴۱
اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده با اشاره به دستگیری یکی از مدیران میانی یک واحد صنعتی در جاجرم، اظهار داشت: علاوه‌بر تدلیس در معاملات دولتی، از منزل متهم مشروبات الکلی خارجی و سکه طلا کشف شد.
کشف فساد در یک کارخانه در بجنورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده اظهار کرد: متعاقب گزارش واصله، در خصوص فساد در یکی از کارخانه‌های صنعتی خراسان شمالی پرونده قضائی تشکیل شد و تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب جاجرم، در یکی از شعب بازپرسی دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی است.

واکنش تند شورای رقابت به گرانی قیمت خودرو/ افزایش قیمت ۱۰ درصد است، نه ۱۸ درصد!

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اتهام فعلی انتسابی به متهم را در حال حاضر تدلیس در معاملات دولتی و ارتشاء عنوان کرد و گفت: متهم در جریان خرید تعداد ۱۶۰ دستگاه کولر گازی فاقد شناسه کالا برای تقویت سیستم سرمایشی شرکت مذکور، مبلغ ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تحت عنوان پورسانت و در واقع رشوه از دو متهم در خارج از استان دریافت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از کشف و توقیف مجموعاً ۲۰ عدد سکه تمام بهار آزادی و مقادیری نیم سکه از محل کار و منزل متهم خبر داد و بیان کرد: منابع تأمین وجوه جهت خرید این مقدار سکه و صحت و سقم ادعای متهم مبنی بر اینکه با سرمایه متعلق به خود این سکه‌ها را خریداری کرده در دست بررسی قرار دارد.

وی با اشاره به دیگر اتهامات منتسب به متهم از جمله نگهداری مشروبات الکلی خارجی، اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهم سه بطری مشروبات الکلی خارجی و نیز ۹ عدد مهر ساختگی و برخی اسناد و فاکتورهای مجعول نیز کشف و توقیف شده است.

براتی زاده با اشاره به اقاریر صریح متهم در خصوص اتهامات تدلیس در معاملات دولتی و ارتشاء، از صدور قرار بازداشت موقت و همچنین تداوم تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن تمامی زوایا و ابعاد این ماجرا و دستگیری دیگر عوامل و ایادی مرتبط با این پرونده خبر داد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن هشدار به کسانی که در شرایط فعلی جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه ی دشمنان نظام و انقلاب با ارتکاب جرایم مالی موجبات تضییع حقوق عامه را فراهم می‌سازند؛ گفت: یقیناً به این قبیل جرایم با دقت و قاطعیت و البته با سرعت رسیدگی و بدون اغماض و مماشات با مرتکبین جرایم برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست اخبار تکمیلی متعاقباً به اطلاع افکار عمومی و رسانه‌ها خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید