لغو انسداد جاده هراز / تردد خودروها در جریان است

کدخبر: ۴۶۰۹۴۵
اقتصادنیوز: محسن هاشمی، رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از لغو انسداد سه روزه جاده هراز در هفته جاری خبر داد.
لغو انسداد جاده هراز  / تردد خودروها در جریان است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پلیس راهور روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که جاده هراز به علت اجرای عملیات عمرانی تونل نشل در کیلومتر ۶۳ تا ۶۵ از فردا یکشنبه تا روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه به صورت کامل و ۲۴ ساعته مسدود خواهد بود و در این ایام تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و جاده چالوس انجام می گیرد.

محسن هاشمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود : شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آماده نبودن پیمانکار این طرح در تامین تجهیزات برای انجام عملیات کارگاهی را علت اصلی لغو انسداد جاده هراز علام کرده است.

وی با بیان اینکه پس از آمادگی پیمانکار در تامین تجهیزات کارگاهی از چند روز قبل نسبت به انسداد جاده هراز اطلاع رسانی خواهد شد، گفت که تردد خودروها در این محور هم اکنون در جریان است  و مردم می‌توانند بدون کوچکترین مشکلی این جاده هراز استفاده کنند.

هاشمی همچنین اعلام کرد که مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران با دو شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و ۳۳۳۲۲۳۲۰ (شبانه‌روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخگویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

وی گفت که  شهروندان می‌توانند با شمار گیری ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اطلاع حاصل کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران نیز با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید