اوج آلودگی هوا در این استان / آسمان سیاه‌تر می‌شود

کدخبر: ۴۶۰۹۵۲
اقتصادنیوز: کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از اوج‌گیری آلودگی هوای این کلانشهر و مناطق صنعتی استان از روز دوشنبه ۲۲ آذر تا پایان هفته جاری خبر داد.
اوج آلودگی هوا در این استان / آسمان سیاه‌تر می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، آسیه آقایی با اشاره به استمرار سکون جوی در استان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: از روز دوشنبه شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در نواحی مرکزی و صنعتی از جمله مبارکه، دولت آباد، نجف‌آباد، فلاورجان، زرین شهر، علویجه، فرودگاه شهید بهشتی و کلانشهر اصفهان فراهم است و کاهش دید افقی را در این مناطق انتظار داریم.

وی با بیان اینکه امروز شاخص آلودگی هوای اصفهان در بسیاری از ایستگاه‌ها در مرز ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم بود، افزود: از روز دوشنبه افزایش شاخص‌های هوا محتمل است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: سکون جوی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و خبری از سامانه‌های ناپایدار نیست.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید