واکنش فرشته حسینی به خبر طلاقش از نوید محمدزاده

کدخبر: ۴۶۱۰۱۸
اقتصادنیوز: نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتها بود از هم دور بودند و حتی این مساله به شایعه جدایی آنها دامن زده بود عکسی بسیار صمیمی در ایران منتشر کردند.
واکنش فرشته حسینی به خبر طلاقش از نوید محمدزاده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا فرشته حسینی بعد از ازدواج با نوید محمدزاده ایران را ترک کرده بود. اخبار زیادی پیرامون جدایی فرشته حسینی از نوید محمدزاده منتشر شده است اما همچنان نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام خود به انتشار عکس ها و استوری هایی خطاب به هم می پردازند.فرشته حسینی عاشقانه های بسیاری را از همسرش در فضای مجازی منتشر می کند.  فرشته حسینی  عکس جدیدی را در پست اینستاگرانمی خود منتشر کرد.

Q8DxAuAsFBNg

زندگینامه فرشته حسینی

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

فرشته حسینی

عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

همچنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید