جزئیات حمله نیروهای عراقی به مواضع داعش در صلاح الدین

کدخبر: ۴۶۱۰۳۸
اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی امنیتی ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی عراق صبح امروز با استفاده از جنگنده‌های اف۱۶ عراق، هفت حمله هوایی به پنج لانه تروریست‌های داعش انجام داده است.
جزئیات حمله نیروهای عراقی به مواضع داعش در صلاح الدین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ستاد اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق از هدف قرار گرفتن پنج لانه داعش در استان صلاح الدین واقع در شمال این کشور خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی عراق صبح امروز با استفاده از جنگنده‌های اف۱۶ عراق، هفت حمله هوایی به پنج لانه تروریست‌های داعش انجام داده است.

در این بیانیه آمده که این حملات هوایی قبل از حملات نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم در منطقه مطیبیجه واقع در شرق استان صلاح الدین صورت گرفته است.

در ادامه بیانیه تأکید شده که به منظور تشدید تلاش‌های اطلاعاتی و پس از کسب اطلاعات دقیق و اخذ تأییدیه‌های قضایی، نیروی دستگاه امنیت ملی استان نینوی توانست شش تروریست تحت تعقیب قوه قضائیه را مطابق با مفاد ماده ۴ تروریسم عراق دستگیر کنند.

در پایان بیانیه آمده است: اظهارات متهمان به صورت مکتوب به مراجع ذی‌صلاح قانونی ارجاع داده شد تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید