جنجال تغییر پوشش یک مجری دیگر تلویزیون!+ عکس

کدخبر: ۴۶۱۰۶۲
اقتصادنیوز: مهسا ملک مرزبان، مجری سابق صداوسیما که به خارج از کشور رفته تغییر پوشش داد.
جنجال تغییر پوشش یک مجری دیگر تلویزیون!+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از منیبان، مهسا ملک مرزبان، مجری سابق صداوسیما که به خارج از کشور رفته و در آنجا زندگی می کند تغییر پوشش داد.

یک مجری دیگر تلویزیون هم تغییر پوشش داد + عکس

مهسا ملک مرزبان متولد 1353 در تهران، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی سال 1375 است، یک تجربه ناموفق زناشویی با مجری معروف دارد.

خانواده هنری

پدرش عکاسی می کرد و فیلم مستند می ساخت و مادرش تحصیلکرده و به فلسفه و ادبیات بسیار علاقه مند بود. از طریق والدینش با دنیای سینما و ادبیات آشنا شد و به طور جدی هر دو حوزه را پیگیری کرد.

شروع فعالیت

خانوم ملک مرزبان از سال 1374 ترجمه را با همکاری مطبوعات از حمله ماهنامه فیلم ویدیو، روزنامه زن و هفته نامه مهر شروع کرد  و ترجمه‌ هایش در چندین نشریه سینمایی و ادبی به چاپ رسید.

چاپ اولین کتاب

در ۱۳۷۶ اولین کتابش به‌ نام فانی و الکساندر نوشته اینگمار برگمن در مجموعه صد سال سینما، صد فیلمنامه توسط نشر نی منتشر شد.

مجری گری

مهسا ملک مرزبان در حوزه رادیو و تلویزیون نیز از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را شروع کرد، برنامه آفتاب مهربانی از شبکه جام جم اولین اجرای او بود.

فیلمسازی

در شروع دوران کاری‌ ام سراغ کلاس‌ های فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان رفتم و چند فیلم کوتاه ساختم در تلویزیون هم تمایل بیشتری برای ساخت برنامه دارم تا اجرا، اما فرصت اجرا را بیشتر به دست آورده‌ ام. برای بازیگری پیشنهاداتی داشتم، شاید از این به بعد جدی‌ تر به آن فکر کنم راستش دنبال شهرت نبوده‌ ام. اعتبار ادبی‌ ام برایم بسیار با ارزش است و دوست دارم حفظش کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید